Hop til indhold

Nicky Herlev thaiwelness

Featured Replies

Skrevet

seriøs svar, hvad om du selv ledte lidt herinde, seriøst haha

Skrevet

jeg ved så ikke om jeg skal sige tak, men jeg har faktisk søgt på Nicky og Herlev og fandt intet, men kan på dit link forstå at det er et kvalificeret HJ man kan opnå som HE - så tak for dit link

Alko

Skrevet

HE? Hvad HElvede betyder det? Jeg har været hos masser af thaipiger over tid, få HJ og masser af FP... Men HE?

Skrevet

Happy end :-P

• 2 weeks later...
Skrevet

Besøgte lige Nicki i går og fik en god massage , kaffe og en rigtig hygge snak, hun er som altid service meindet og behagelig at være sammen med

the rider

Skrevet

Hej Rider,  Snart lang tid siden jeg har besøgt Nicki.   Dengang var det absolut kun massage og handjob som du selv har beskrevet.

Du skriver hun nu er berøringsvenligt.  Betyder det man nu må pille både det ene og det andet sted ?  og ved du (har mærket) om hun er glatbarberet. ?

Ved du hvem som ellers holder til af piger på Herlev Thaiwellness pt udover Nicki ? 

Skrevet

Hej Anacondaen

I går var hun glatbarberet, hendes bryster må man gerne pille ved hvis man betaler for at hun er nøgen.

Hun har 3 piger mere som jeg ikke har snakket med, den ene løb jeg ind i i går da jeg skulle låne toilettet og kom til at åbne døren ind til badet hvor hun stod og tog bad, hun så ikke så ringe ud, hun er hel ny hos Nicky, om du kan få det hele hos hende ved jeg ikke men du kan jo prøve. de andre har jeg ikke set

The rider

Skrevet

Tusind tak for svar.  Har du tidligere prøvet andre piger derude evt hvem og ved du og man overhovedet kan få hele pakken på stedet ?

Skrevet

Tror godt du kan få hele pakken derude, det kommer nok an på kemi, har tidligere prøvet andre piger derude men de er der ikke mere

the rider

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.