Hop til indhold
KnaldeBriks

Fornuftig oplevelse hos Liza

Recommended Posts

Da jeg ikke kunne få fat på Sofy, tog jeg kontakt til Liza i stedet. Jeg fandt bagefter ud af, at de begge holder til samme sted. Jeg vil tro de er tre det sted.

Hun åbnede døren for mig i lækkert undertøj, og sikke en røv jeg fik lov at følge efter på vej hen til værelset. Jeg blev ikke tilbudt noget bad, men det var lige meget, for det havde jeg klaret.

Jeg tager 30 min til 700, og kommer ud af tøjet mens hun gemmer pengene væk. Da hun kommer tilbage går vi straks til makronerne.

Hun går lige til blow jobbet, og det er sultent og med fornuftig dybde. 8/10.

Sexen er god, med god indlevelse, afdæmpet stønnen, men ingen dybde i doggy. Så advarsel til dem der har det som must! 8/10 også.

Hun kan dog ikke et ord engelsk, så snak og samvær er der ikke noget af, og hun havde også lidt for travlt med telefonen mens jeg var der. 3/10.

Hun er her i en uge.

Redigeret af KnaldeBriks

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej KB,

Jeg havde egentlig også en aftale med Sofy og mødte en sød og flot og smilende ung pige, men da vi skulle aftale akten oplyste hun at hun ikke kyssede og at fransk til hende var no-go. Begge dele er blandt mine yndlings fornøjelser så jeg gjorde mig klar til afgang igen (havde spurgt på sms inden jeg aftalte tid men fik ikke specifikt svar på de to nævnte ydelser). Fuld respekt og tak for at Sofy fortæller om sine grænser inden akten begynder, men det havde været bedre at hun skrev det i sit sms svar.

Inden jeg kom afsted kaldte Sofy på Liza som har de ydelser jeg efterspørger i sit sortiment, og da jeg så den lille lækkerbid sagde jeg ja med det samme. Det blev til en times lækker erotik med en meget sød og villig pige. Dejlig krop hvor alt sad som det skulle uden kunstige hjælpemidler. Jeg undrer mig over at KB siger hendes engelsk er mere end mangelfuldt - med mig talte hun et ganske kompetent engelsk. Heller ikke manglende dybde i doggy kan jeg genkende, men hun er meget snæver og moske er KB større end jeg. En anden mulighed er at der er flere "Liza'er" på adressen. Hende jeg var sammen med kan ses med ansigt på annoncens billeder 2, 3 og 4.

Dejlig pige - gentagelses faktor er 100% hvis kun kommer tilbage en anden gang, En af mine absolutte yndlinge, Tanya (skriver Tayna i sin annonce) er i Danmark så mine næste besøg bliver helt sikkert hos hende

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...