Hop til indhold
Dezmodevil

Aftale om sex uden kondom

Recommended Posts

Jeg vil gerne vide om I spørger ind til dette inden i mødes med en SB eller I bare ser hvad der sker ?

jeg vil ikke diskutere for og imod at knalde uden :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplever, at de SB'ere der kun knalder med kondom, skriver det altid til dig, når I aftaler nærmere. Hvis de ikke skriver noget, oplever jeg at det ligger lidt i kortene, at det er uden. Det er oftest de unge, det sker ved (19 - 20 årige)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DjursRunner skrev, for 3 minutter siden:

Jeg oplever, at de SB'ere der kun knalder med kondom, skriver det altid til dig, når I aftaler nærmere. Hvis de ikke skriver noget, oplever jeg at det ligger lidt i kortene, at det er uden. Det er oftest de unge, det sker ved (19 - 20 årige)

Altså atcdet er de 19 - 20 årige der knalder med eller uden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp

Ofte når jeg spørger så er det med, når vi så mødes er det uden ved ikke om de kan se på mig at jeg ikke fejler noget, det er jeg dog ikke selv istand til, eller også er første gang med og de efterfølgende er ikke !!!:shock: :-o :grin:

 

p.s sider i Bll og venter på fly afgang sammen med min SB. Og det er 1 uge uden :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 35 minutter siden:

Ofte når jeg spørger så er det med, når vi så mødes er det uden ved ikke om de kan se på mig at jeg ikke fejler noget, det er jeg dog ikke selv istand til, eller også er første gang med og de efterfølgende er ikke !!!:shock: :-o :grin:

 

p.s sider i Bll og venter på fly afgang sammen med min SB. Og det er 1 uge uden :grin:

Lyder da meget lækkert....

 

hvor går turen hen og hvilken ungmø får du selvskab af?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 22 timer siden:

Ofte når jeg spørger så er det med, når vi så mødes er det uden ved ikke om de kan se på mig at jeg ikke fejler noget, det er jeg dog ikke selv istand til, eller også er første gang med og de efterfølgende er ikke !!!:shock: :-o :grin:

 

p.s sider i Bll og venter på fly afgang sammen med min SB. Og det er 1 uge uden :grin:

Min erfarenhet från Sverige (och några andra länder) är att det är bästa att inte fråga (spørge) i förväg utan bara låta det ske. Många flickor vill inte "officiellt" erkänna att de gärna knullar utan kondom. I några fall har flickorna vid själva träffen träffen frågat mig om jag har kondom med (utan att ha sagt något i förväg om detta) och när jag inte har haft det så har de gladeligen och utan betänkligheter knullat utan :-D Mitt intryck var att frågan om kondom bara var en sorts förevändning för att de inte skulle verka slyniga, men att de helst gjorde det utan :-P I andra fall så har kondomen till och med varit framtagen för att finnas till hands, men under förspelet har jag främst inriktat mig på flickans njutning och gjort henne riktigt kåt och våt. Sedan har jag antingen helt enkelt bara låtit kuken glida in i hennes fitta utan att fråga (och utan protester) eller så har i andra fall flickan börjat rida mig utan att föra någon kondommontering på tal ... :-D Vid kommande träffar så har flickorna inte brytt sig om att ha någon kondom i beredskap.

Den enda gång jag har frågat så har det blivit fel. Det var på Daisyclub och hade valet mellan två flickor och ville vara säker. Men mama-san hörde och ingrep och det blev med kondom fastän den ena flickan var villig ... Vill man vara säker så kan frågor i förväg säkerställa att man får det man önskar. Men, av vad jag förstår så kan det också ha motsatt effekt. Om jag på Daisyclub väntat med frågan (och valt rätt flicka) så hade jag antagligen fått det jag önskat. En del flickor blir också skrämda av frågan eller vill inte inför andra eller sig själva erkänna att de gärna knullar utan. Att sedan i "stundens hetta" när de är kåta "glömma" kondomen är ju bara mänskligt och då är man ju ingen slyna ...     

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bror Myra skrev, den 20/3/2016 at 12:29:

Min erfarenhet från Sverige ...

Interessant ;-)

I hvilken del af Sverige kigger du efter piger på SD? Evt. nogle af de yngre, du kan anbefale?
Hvis det er udenfor emnet, så er du også velkommen til at smide en PB :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brugernavn skrev, for 9 timer siden:

Interessant ;-)

I hvilken del af Sverige kigger du efter piger på SD? Evt. nogle af de yngre, du kan anbefale?
Hvis det er udenfor emnet, så er du også velkommen til at smide en PB :)

Just nu så letar jag inte efter någon SB i Sverige. Jag har en ung sjuksköterskestudent som fast SB. Men till sommaren blir hon klar med studierna och då får se vad som händer. Kan därför inte rekommendera någon och som jag tänker mig en SB-SD-relation så är den mer långsiktig och exklusiv fastän pengar eller gåvor är inblandade. Det vill säga en SB har en eller kanske två SD.

Jag reser dock rätt mycket i arbetet och framförallt när jag är utanför Sverige så träffar jag eskorter eller går på bordell/klinik. Av diverse inlägg på eroguide och annorstädes så förstår jag att jag också kan leta efter flickor till dessa träffar på bland annat sugardaters och seekingarrangment.

Mitt råd i mitt förra inlägg gäller, enligt min erfarenhet, för såväl SB som för eskorter och flickor på bordeller om man vill knulla dem utan kondom. Till syvende och sist så är även prostituerade först och främst kvinnor. Behandlar man dem som de vackra kvinnor de är och som en person och inte som ett hål att knulla i så kommer man långt. Tänker man på hennes njutning och får henne våt och kåt så sätter hennes instinkter in och hon glömmer i många fall att vara "professionell". Och SB har oftast inte hunnit bli riktigt "professionella" i sitt tänkande så de hör den kategori som är extremt lätta att få att glömma kondomen eller så tänkte de inte alls på den från början.

Med "professionell" menar jag att komma ihåg kondomen och sådant; glädjeflickan är fortfarande professionell i så motto att jag får mycket god sex, men när instinkten har tagit över förståndet så är hon en god älskarinna för att hon är en kåt kvinna och inte för att hon är en prostituerad som har fått betalt. Just av den anledningen finns det också prostituerade som försöker undvika att bli uppkåtade (jag menar på riktigt; inte spelat) för de vet att de tappar kontrollen och är sårbara om de får orgasm ...

Alltså kära kollegor: tänk på kvinnans njutning! Även om det inte alltid leder till att man får knulla utan kondom, så leder det i regel till ännu bättre sex :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
cooperdk skrev, for 10 timer siden:

Sugarbabes knalder normalt uden kondom og det er uanset alder.

Det gør de ikke i Kbh :) der vil keg mene det er ca halvdelen der gør (eller tilbyder det) ved første møde - jeg knalder dog ALTDID selv med. Gider ikke have noget ekstra med hjem ! Dette er ikke et debatoplæg. Men for at nuancere mit indlæg - det er muligt jeg kunne øge "uden kondom procenten" hvls jeg gik efter det men det gør keg ikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...