Hop til indhold
Guest SweetRelief

Nina - Ny Ellebjerg

Recommended Posts

Ja , og det er ikke værd at prøve , generalt prøver pigerne at snyde med tiden og ikke massere det der er aftalt . 

Efter ca20 min begynder de at massere de ædle dele og i det hele taget , er det penge i kassen , så mange så muligt og hurtigt ud af døren 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hornykaj

Jeg var forbi Nina i løbet af ugen da jeg tidligere har haft gode stunder der. Men som også andre har berettet, var det desværre en kedelig forestilling. Nina virker helt fraværende og jeg har aldrig fået en så kedelig og intetsigende såkaldt massage. Langt fra tidligere standard. Da vi nåede til håndtrolden var det bare noget der skulle overstås fra hendes side og det lykkedes da også at få lettet trykket - men det holdt hårdt. Virkelig glad for jeg ikke engang overvejede den tilbudte fulde pakke. 

Fra nu af er søger jeg andre græsgange. Nina kan jeg kun fraråde - desværre. 

 

Vh

HK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørgsmålet er, om ikke det er stedet, der bare er sådan? Jeg har også været der med en anden pige, men med nøjagtigt samme opfattelse af at de gerne prøver at tricke så meget tid af som muligt og dette med en meget lidt indlevende behandling.

Det er en pengefabrik for dem, og de lever på at pigerne er ret flotte, så når man ikke ved bedre, så hopper man på limpinden. Men jeg håber at folk siver stille og roligt, for den service (eller mangel på samme) synes jeg ikke skal kunne betale sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hornykaj

Hmmm... Faldt sørme lige i en af de gamle græsgange....Selvom jeg havde forsvoret det.

Fik en dejlig gang olie massage. Hun virkede i stødet og plaprede løs. Blev helt opstemt, men Nina sagde at hun ikke tilbød sex længere. Men hun kunne da smide trøjen og massere lidt mere og give en"hånd". 

Hehe... Det endte fedt med at hun fik hele turen. Skrup liderlig og våd pige... Skidt med de hængende bryster. Forfra, bagfra, ridetur... Så fedt!! Nina is back :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...