Hop til indhold
hatten

Er det upassende - kontakt via EG chat

Recommended Posts

Er det generelt upassende/ildeset at kontakte en GP via chatten her på EG, når de er (synligt) online, vedr en aftale?

På den ene side kan man sige, at de her på EG er "private" og ikke på arbejde.
På den anden side, kan de vælge at betragte henvendelsen som en SMS, og vente med at svare til de har lyst.

Jeg spørger fordi jeg en enkelt gang har kontaktet en GP og blevet bedt om at bruge telefonen til kontakt.

Redigeret af hatten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ofte haft kontakt til pigerne her på siden, synes ikke der har været noget problem i det, de optræder jo her med deres navn og "firma". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hatten skrev, for 4 timer siden:

Er det generelt upassende/ildeset at kontakte en GP via chatten her på EG, når de er (synligt) online, vedr en aftale?

På den ene side kan man sige, at de her på EG er "private" og ikke på arbejde.
På den anden side, kan de vælge at betragte henvendelsen som en SMS, og vente med at svare til de har lyst.

Jeg spørger fordi jeg en enkelt gang har kontaktet en GP og blevet bedt om at bruge telefonen til kontakt.

 

Det er vel ok at kontakte en gp via chatten hvis man har relevante spørgsmål:idea:. At endelig lave en tidsbestilling på chatten det er måske kun faste gæster der kan det:idea:. De fleste gp vil ha tidsbestillinger på sms ,e-mail eller opkald så læs gp profil grundig:idea:  De fleste gp fortrække at du først giver sig til kende efter at akten er overstået:idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...