Hop til indhold

Er det upassende - kontakt via EG chat

Featured Replies

Skrevet

Er det generelt upassende/ildeset at kontakte en GP via chatten her på EG, når de er (synligt) online, vedr en aftale?

På den ene side kan man sige, at de her på EG er "private" og ikke på arbejde.
På den anden side, kan de vælge at betragte henvendelsen som en SMS, og vente med at svare til de har lyst.

Jeg spørger fordi jeg en enkelt gang har kontaktet en GP og blevet bedt om at bruge telefonen til kontakt.

Redigeret af hatten

Skrevet

Har ofte haft kontakt til pigerne her på siden, synes ikke der har været noget problem i det, de optræder jo her med deres navn og "firma". 

Skrevet
hatten skrev, for 4 timer siden:

Er det generelt upassende/ildeset at kontakte en GP via chatten her på EG, når de er (synligt) online, vedr en aftale?

På den ene side kan man sige, at de her på EG er "private" og ikke på arbejde.
På den anden side, kan de vælge at betragte henvendelsen som en SMS, og vente med at svare til de har lyst.

Jeg spørger fordi jeg en enkelt gang har kontaktet en GP og blevet bedt om at bruge telefonen til kontakt.

Det er vel ok at kontakte en gp via chatten hvis man har relevante spørgsmål:idea:. At endelig lave en tidsbestilling på chatten det er måske kun faste gæster der kan det:idea:. De fleste gp vil ha tidsbestillinger på sms ,e-mail eller opkald så læs gp profil grundig:idea:  De fleste gp fortrække at du først giver sig til kende efter at akten er overstået:idea:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.