hatten 60 Skrevet 19. Marts, 2016 (edited) Er det generelt upassende/ildeset at kontakte en GP via chatten her på EG, når de er (synligt) online, vedr en aftale? På den ene side kan man sige, at de her på EG er "private" og ikke på arbejde. På den anden side, kan de vælge at betragte henvendelsen som en SMS, og vente med at svare til de har lyst. Jeg spørger fordi jeg en enkelt gang har kontaktet en GP og blevet bedt om at bruge telefonen til kontakt. Redigeret 19. Marts, 2016 af hatten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
okbobobo 239 Skrevet 19. Marts, 2016 Har ofte haft kontakt til pigerne her på siden, synes ikke der har været noget problem i det, de optræder jo her med deres navn og "firma". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 19. Marts, 2016 hatten skrev, for 4 timer siden: Er det generelt upassende/ildeset at kontakte en GP via chatten her på EG, når de er (synligt) online, vedr en aftale? På den ene side kan man sige, at de her på EG er "private" og ikke på arbejde. På den anden side, kan de vælge at betragte henvendelsen som en SMS, og vente med at svare til de har lyst. Jeg spørger fordi jeg en enkelt gang har kontaktet en GP og blevet bedt om at bruge telefonen til kontakt. Det er vel ok at kontakte en gp via chatten hvis man har relevante spørgsmål. At endelig lave en tidsbestilling på chatten det er måske kun faste gæster der kan det. De fleste gp vil ha tidsbestillinger på sms ,e-mail eller opkald så læs gp profil grundig De fleste gp fortrække at du først giver sig til kende efter at akten er overstået 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg