Hop til indhold
Fluke

Spermglad amagerstudine?

Recommended Posts

Guest anders Jensen

Er det ikke brevsprække transen der har været beskrevet nogle gange herinde? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, 1 time siden:

Er det ikke brevsprække transen der har været beskrevet nogle gange herinde? 

Det var i hvert fald min første tanke da jeg så annoncen ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, 1 time siden:

Er det ikke brevsprække transen der har været beskrevet nogle gange herinde? 

Det er den samme, jo. Jeg tror dog ikke at der er tale om en trans. Jeg tvivler på, at der nogen sinde er nogen der har set personen, so det kunne vel teoretisk set dreje sig om en kvinde. Men al sandsynlighed taler for at det er en mand, der bruger følgende MO:

  1. Du laver en aftale og får tilsendt et billede af en nydelig kvinde
  2. Du møder op på adressen og sender en SMS om at du er der
  3. Du får at vide, at du skal gå op på 3. sal (?) og smide kr 500 ind gennem brevsprækken og derefter stikke dilleren gennem brevsprækken for at få et blæs.
  4. Brevsprækken er i ca 60 cm højde, så det vil i givet fald se fantastisk morsomt ud, med en mand i en opgang, halvvejs nede i knæ, trykket ind mod en dør.

Jeg nåde selv for ca 6 måneder til nummer 3. og sendte så en besked a'la: "ALDRIG! Det får du s'gu da ikke nogen til at gøre".

Jeg kunne godt tænke mig at vide, om der nogen sinde er nogen der vil vedkende sig at have fuldført sceancen. Jeg kunne let forestille mig at brevsprækken kunne blive klemt i, og man ville modtage en SMS med krav om yderligere kr 1.000 for at lade dilleren slippe helskindet ud igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmmm. Efter lidt Google søgning har jeg fundet ud af, at det handler om en "Asiatfyr" (hans egne ord). En søgning på telefonnummeret finder en annonce på AL med følgende ordlyd, og et billede af en mand:

    Brug Asiatfyr
    København
    Villig asiatfyr 160-62-28 år sutter sluger lader sig kneppe diskret hos mig på Amager for 800kr. Du bestemmer og betaler og jeg gør hvad du siger.

a1876566c1cd467d4f10079782a62ee5f2558259.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
hatten skrev, for 37 minutter siden:

Det er den samme, jo. Jeg tror dog ikke at der er tale om en trans. Jeg tvivler på, at der nogen sinde er nogen der har set personen, so det kunne vel teoretisk set dreje sig om en kvinde. Men al sandsynlighed taler for at det er en mand, der bruger følgende MO:

  1. Du laver en aftale og får tilsendt et billede af en nydelig kvinde
  2. Du møder op på adressen og sender en SMS om at du er der
  3. Du får at vide, at du skal gå op på 3. sal (?) og smide kr 500 ind gennem brevsprækken og derefter stikke dilleren gennem brevsprækken for at få et blæs.
  4. Brevsprækken er i ca 60 cm højde, så det vil i givet fald se fantastisk morsomt ud, med en mand i en opgang, halvvejs nede i knæ, trykket ind mod en dør.

Jeg nåde selv for ca 6 måneder til nummer 3. og sendte så en besked a'la: "ALDRIG! Det får du s'gu da ikke nogen til at gøre".

Jeg kunne godt tænke mig at vide, om der nogen sinde er nogen der vil vedkende sig at have fuldført sceancen. Jeg kunne let forestille mig at brevsprækken kunne blive klemt i, og man ville modtage en SMS med krav om yderligere kr 1.000 for at lade dilleren slippe helskindet ud igen.

Wrangler-manden har åbenbart gjort det læs her  super historie, jeg morer mig hver gang jeg læser den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stener skrev, for 1 minut siden:

Wrangler-manden har åbenbart gjort det læs her  super historie, jeg morer mig hver gang jeg læser den.

HA! Ja, og nu har Wrangler-manden for første gang mulighed for at se et billede af "hun"-personen der gav brevsprække-blæset :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
hatten skrev, for 15 timer siden:

Hmmmm. Efter lidt Google søgning har jeg fundet ud af, at det handler om en "Asiatfyr" (hans egne ord). En søgning på telefonnummeret finder en annonce på AL med følgende ordlyd, og et billede af en mand:

    Brug Asiatfyr
    København
    Villig asiatfyr 160-62-28 år sutter sluger lader sig kneppe diskret hos mig på Amager for 800kr. Du bestemmer og betaler og jeg gør hvad du siger.

a1876566c1cd467d4f10079782a62ee5f2558259.jpg

Yikes! :-/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne 'hun' har brugt før har også været at finde på nettet med lidt brug af tineye :)

 

Så nej, det er ikke nogen kvinde deroppe.

Alt fred være med måden 'hun' kører biksen på, men det er ik noget jeg skal nyde af ^^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for denne værdifulde tråd.

Ellers kunne det godt tænkes at jeg havde stået på Amager og havde fortrudt min tur derhen.

Modigt af dem som gennemførte det. Men ikke min stil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...