Hop til indhold
Gæst

Søger i trekanten Cz / Pl / DE

Recommended Posts

Gæst

Er der nogen som kender et lækkert sted, en fræk pige i området hvor Tyskland, Tjekkiet og Polen mødes

(Dresden De - Cottbus De - Glogow PL - Jelenia Gora PL - Turnov Cz - Litomemerice Cz)

Jeg har søgt en del på nettet, helst efter en klub eller FFK, Men helt igennem er der ikke meget at finde

Jeg ved at nord Tjekkiet har en del gade piger, men det er ikke dem jeg søger.......

Jeg håber der er nogen som kan give anbefalinger, til en fræk eftermiddag/aften/nat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Polen har godt sted ved Gdansk, en klub, desværre i den anden ende af Polen end du søger. Der er også nogle swinger klubber i Warszawa, men det er også langt væk. Der har engang været en stor klub i Krakow, men tror den er lukket. Desværre ser det ikke ud til at der findes noget som helst på de kanter af PL 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak, jeg har også kun fundet noget i Teplice Cz, og så nogle piger i Dresden  -  Det bliver vist en kedelig hjemtur fra Pragh  :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...