Hop til indhold
Gungner

Tatoveringer og fugemasse

Recommended Posts

Gina Faith skrev, 1 time siden:

Som regel synes jeg ikke om helt tatoverede arme på piger, men lige præcis Anne Lindfjeld bære det virkelig godt. :)

Det kommer absolut også an på person og udførelse af tatoveringen. Annes tatoveringer holder hende stadig feminin, hvorimod en arm som Linses, i mine øjne, på alle måder gør det modsatte. Men de er jo sikkert hver især glade for netop deres tatoveringer, og forskellen ligger jo netop i de personlige ønsker og årsager, hver enkelt har til sine personlige tatoveringer på sin egen krop. 

Nogle udtrykker sig meget kraftfuldt med deres tatoveringer, andre er mere dæmpede. Nogle bruger det som pynt/udsmykning eller som et kort over deres liv. Jeg kan synes det er spændende at kigge på tatoveringer på alle typer mennesker, når de om sommeren bliver synlige.

Mine egne tatoveringer er i øvrigt ikke synlige i offentligt rum. Selv når jeg står i noget så småt som lingeri, vil der gå noget tid før man opdager en tatovering. Så det ses ikke umiddelbart, desværre, at jeg er kriminel og løs på tråden. ;) 

Mvh,

/Gina.

Pokkers. 

Det burde være mode med en tato i panden, der signalerer løs på tråden...

Bare som en service ordning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SanseForskeren
Gina Faith skrev, den 20. marts 2016 at 10:31:

Jeg fik forleden lavet min syvende lille vansiring på min fugemasse-ramte krop.

Og jeg elsker min nye permanente forandring - ligesom jeg er vild med de andre farvepletter, jeg har.

Mvh,

/Gina.

Det lyder som jeg snart kan forvente en invitation til fernisering :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...