Hop til indhold

Lilly, Odense

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/203634

Besøgte Danmarks reneste glædeshus.

Polske piger i verdensklasse.

Blev modtaget af Veronica og fik knus, men havde bestilt tid hos den lille dejlige Lilly.

Utrolig dejlig krop, små indbydende bryster, lækker røv, og slikkelysten pussy, som er meget snæver.

Ren nydelse i 30 minutter.

Skrevet

Lyder spændende. Hvor ca. i Odense?

Skrevet

Forbi Lilly idag og hun er en æstetisk nydelse. Lille slank lækker krop, med en dejlig rund røv og et smukt ansigt. Det er smag og behag, men i min optik er hun decideret smuk

Giver god fransk dog kun med og sex med hende er en nydelse. Ganske fin indlevelse uden at være perfekt GFE, men hun arbejder med i alle stillinger og gør alt for at give en god oplevelse.

Kan kun blive den varmeste anbefaling herfra og hun er trådt ind i min all time top 10. Hun er bestemt ikke sart, men pas godt på hende. 

Hun rejser snart igen, men er tilbage i byen til Maj. Måske jeg endnu engang ligger løbeturen forbi hende. Glimrende kone finte, at komme svedig hjem fra den lange løbetur og direkte i bad med billeder af sådan en smuk ung kvinde på den indre skærm.

Skrevet
WetBandit skrev, for 8 timer siden:

Forbi Lilly idag og hun er en æstetisk nydelse. Lille slank lækker krop, med en dejlig rund røv og et smukt ansigt. Det er smag og behag, men i min optik er hun decideret smuk

Giver god fransk dog kun med og sex med hende er en nydelse. Ganske fin indlevelse uden at være perfekt GFE, men hun arbejder med i alle stillinger og gør alt for at give en god oplevelse.

Kan kun blive den varmeste anbefaling herfra og hun er trådt ind i min all time top 10. Hun er bestemt ikke sart, men pas godt på hende. 

Hun rejser snart igen, men er tilbage i byen til Maj. Måske jeg endnu engang ligger løbeturen forbi hende. Glimrende kone finte, at komme svedig hjem fra den lange løbetur og direkte i bad med billeder af sådan en smuk ung kvinde på den indre skærm.

Gris! ;-)

Skrevet
  • Author

Ja, de bruger ikke falske billeder...

her ser du det du bestiller...

skøn og dejlig pige

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.