Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/203634

Besøgte Danmarks reneste glædeshus.

Polske piger i verdensklasse.

Blev modtaget af Veronica og fik knus, men havde bestilt tid hos den lille dejlige Lilly.

Utrolig dejlig krop, små indbydende bryster, lækker røv, og slikkelysten pussy, som er meget snæver.

Ren nydelse i 30 minutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forbi Lilly idag og hun er en æstetisk nydelse. Lille slank lækker krop, med en dejlig rund røv og et smukt ansigt. Det er smag og behag, men i min optik er hun decideret smuk

Giver god fransk dog kun med og sex med hende er en nydelse. Ganske fin indlevelse uden at være perfekt GFE, men hun arbejder med i alle stillinger og gør alt for at give en god oplevelse.

Kan kun blive den varmeste anbefaling herfra og hun er trådt ind i min all time top 10. Hun er bestemt ikke sart, men pas godt på hende. 

Hun rejser snart igen, men er tilbage i byen til Maj. Måske jeg endnu engang ligger løbeturen forbi hende. Glimrende kone finte, at komme svedig hjem fra den lange løbetur og direkte i bad med billeder af sådan en smuk ung kvinde på den indre skærm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
WetBandit skrev, for 8 timer siden:

Forbi Lilly idag og hun er en æstetisk nydelse. Lille slank lækker krop, med en dejlig rund røv og et smukt ansigt. Det er smag og behag, men i min optik er hun decideret smuk

Giver god fransk dog kun med og sex med hende er en nydelse. Ganske fin indlevelse uden at være perfekt GFE, men hun arbejder med i alle stillinger og gør alt for at give en god oplevelse.

Kan kun blive den varmeste anbefaling herfra og hun er trådt ind i min all time top 10. Hun er bestemt ikke sart, men pas godt på hende. 

Hun rejser snart igen, men er tilbage i byen til Maj. Måske jeg endnu engang ligger løbeturen forbi hende. Glimrende kone finte, at komme svedig hjem fra den lange løbetur og direkte i bad med billeder af sådan en smuk ung kvinde på den indre skærm.

Gris! ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...