Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen der kender et sted i Svendborg, hvor man kan få afsluttet massagen, med manere 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enjoy skrev, den 18/3/2016 at 08:56:

Nogen der kender et sted i Svendborg, hvor man kan få afsluttet massagen, med manere 

JA!! 

Jeg ved hvor!!!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Siljenips skrev, for 14 minutter siden:

JA!! 

Jeg ved hvor!!!

Nu skriver "Enjoy" i et Thai forum! Som jeg husker dig Silje, så er du langtfra en som er Thai eller kan levere thaimassage!

Du lyder i dine seneste svar som en bitter GP'er som i den grad har fået konkurrence i Svendborg... Lad dog vær! Det klæder dig ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smooth skrev, for 13 minutter siden:

Nu skriver "Enjoy" i et Thai forum! Som jeg husker dig Silje, så er du langtfra en som er Thai eller kan levere thaimassage!

Du lyder i dine seneste svar som en bitter GP'er som i den grad har fået konkurrence i Svendborg... Lad dog vær! Det klæder dig ikke.

Uha da nej... Er skam glad for alle de mange nye annoncer pigerne bruger penge på!

Det er helt klart til min fordel, at der pludselig (og iøvrigt har været meget længe) er mange piger i Svendborg og omegn. Jeg kan helt klart mærke forskel på den fede måde!! Langt flere henvendelser og så gælder det om at gribe bolden og sælge sig selv i telefonen. Fordelen er jo netop, at manden opdager også min annonce og idet pigen hverken kan levere tydelig og klare oplysninger eller taler engelsk eller dansk -ja hvem tror du så får æren af den glade mand. 

Er manden derimod kun til mørke piger så er det jo ligegyldigt hvor dygtig en sælger jeg end måtte være ikk´? Om han kører til Odense eller Svendborg er jo lige meget... Den mørke pige skal han nok finde uanset. Tak jeg napper ham der er til skandinavisk registreret lovlig GP!

Det handler om at vende konkurrencen til positiv særbehandling af sig selv... Og det er i den grad opnået her... 

Er meget taknemmelig. 

PS. 

Jeg kan både levere thai og Tantra massage med og uden forskellige afslutninger. Jeg leverer ^seven minutes in Heaven^ samt mange andre stil arter. 

Almindelig uskyldig helkrops- og sportsmassage leveres også på topniveau. Jeg har brun krop -men ikke skæve øjne men flotte forførende blå øjne. Så vidt jeg ved er det ikke øjnene kun der leverer varen ved intim massage!

Om jeg vil ytre mig i dette forum er der vist kun en person der bestemmer så om det klæder mig eller ikke er vist min sag, Smooth!!!!

Er der ellers andet jeg kan oplyse dig om :-)) Sig endelig til da

  • Synes godt om 9

Del dette indlæg


Link til indlæg
Siljenips skrev, den 19. marts 2016 at 12:05:

Uha da nej... Er skam glad for alle de mange nye annoncer pigerne bruger penge på!

Det er helt klart til min fordel, at der pludselig (og iøvrigt har været meget længe) er mange piger i Svendborg og omegn. Jeg kan helt klart mærke forskel på den fede måde!! Langt flere henvendelser og så gælder det om at gribe bolden og sælge sig selv i telefonen. Fordelen er jo netop, at manden opdager også min annonce og idet pigen hverken kan levere tydelig og klare oplysninger eller taler engelsk eller dansk -ja hvem tror du så får æren af den glade mand. 

Er manden derimod kun til mørke piger så er det jo ligegyldigt hvor dygtig en sælger jeg end måtte være ikk´? Om han kører til Odense eller Svendborg er jo lige meget... Den mørke pige skal han nok finde uanset. Tak jeg napper ham der er til skandinavisk registreret lovlig GP!

Det handler om at vende konkurrencen til positiv særbehandling af sig selv... Og det er i den grad opnået her... 

Er meget taknemmelig. 

PS. 

Jeg kan både levere thai og Tantra massage med og uden forskellige afslutninger. Jeg leverer ^seven minutes in Heaven^ samt mange andre stil arter. 

Almindelig uskyldig helkrops- og sportsmassage leveres også på topniveau. Jeg har brun krop -men ikke skæve øjne men flotte forførende blå øjne. Så vidt jeg ved er det ikke øjnene kun der leverer varen ved intim massage!

Om jeg vil ytre mig i dette forum er der vist kun en person der bestemmer så om det klæder mig eller ikke er vist min sag, Smooth!!!!

Er der ellers andet jeg kan oplyse dig om :-)) Sig endelig til da

Kan da rigtig godt lide dit svar her og din dialog. Vil rigtig gerne sådan en omgang med dig, noget vi kan få sat i værk ? 

Kys og kram 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har idag startet ny tråd i annoncer for piger.... I er meget velkomne til at kontakte mig, hvis det frister.

Rigtig god dag og hold buksen i ro til vi ses!!

KYYYYS 

SILJE

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siljenips; Dit svar afspejler dit intelligent. Intellektuelle kvinder skræmmer stadig de fleste ad helvede til. Jeg er for gud den intelligente kvinde.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke med jer fynboer, men skal til Svendborg i den uge der kommer, er der slet ingen søde og frække thai steder i denne skønne by?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er desværre stadigvæk ikke. Vi har 3 steder hvor der tilbydes massage, men INGEN søde og især FRÆKKE piger :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest whoisyourdaddy

Der var én i en kort periode en en gang, men massagen var ikke noget at skrive hjem om, til gengæld kunne man få alt andet også..hun er der ikke mere så vidt jeg ved, men jeg har set annoncer for hende i Nyborg og ellers er Odense jo ikke så langt væk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Siljenips skrev, den 19/3/2016 at 12:05:

Uha da nej... Er skam glad for alle de mange nye annoncer pigerne bruger penge på!

Det er helt klart til min fordel, at der pludselig (og iøvrigt har været meget længe) er mange piger i Svendborg og omegn. Jeg kan helt klart mærke forskel på den fede måde!! Langt flere henvendelser og så gælder det om at gribe bolden og sælge sig selv i telefonen. Fordelen er jo netop, at manden opdager også min annonce og idet pigen hverken kan levere tydelig og klare oplysninger eller taler engelsk eller dansk -ja hvem tror du så får æren af den glade mand. 

Er manden derimod kun til mørke piger så er det jo ligegyldigt hvor dygtig en sælger jeg end måtte være ikk´? Om han kører til Odense eller Svendborg er jo lige meget... Den mørke pige skal han nok finde uanset. Tak jeg napper ham der er til skandinavisk registreret lovlig GP!

Det handler om at vende konkurrencen til positiv særbehandling af sig selv... Og det er i den grad opnået her... 

Er meget taknemmelig. 

PS. 

Jeg kan både levere thai og Tantra massage med og uden forskellige afslutninger. Jeg leverer ^seven minutes in Heaven^ samt mange andre stil arter. 

Almindelig uskyldig helkrops- og sportsmassage leveres også på topniveau. Jeg har brun krop -men ikke skæve øjne men flotte forførende blå øjne. Så vidt jeg ved er det ikke øjnene kun der leverer varen ved intim massage!

Om jeg vil ytre mig i dette forum er der vist kun en person der bestemmer så om det klæder mig eller ikke er vist min sag, Smooth!!!!

Er der ellers andet jeg kan oplyse dig om :-)) Sig endelig til da

Hvad koster det så når det kun er 7 min in heaven :D for 7 min er da ikk lang tid ;D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 22 timer siden:

Hvad koster det så når det kun er 7 min in heaven :D for 7 min er da ikk lang tid ;D 

7 minutter er da rigtig lang tid:

Sex er noget sjovt noget. Somme tider tager det 2 minutter - andre gange går det vildt stærkt. :-)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...