Hop til indhold
Guest jsp

2 profiler hmm, hvorfor ikke

Recommended Posts

Guest jsp

Overvejer  at have 2 profiler på SD, nogle gange når jeg skriver en lang salgstale, med hvad jeg har af forestillinger om et SD forhold, så,sker der ikke en en skid, hvis jeg så smider et konkret tilbud på bordet, så vækkes interessen (sommetider), og omvendt.

Nogle vil ikke have tilbud for de er ikke l..... :wink:

Men sådan skal det nok være, det modsatte køn bliver man sku aldrig klog på, men de har jo noget dejligt vi efterspørger :grin:

Hvad har i af erfaringer :shock: ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
jsp skrev, for 13 minutter siden:

Overvejer  at have 2 profiler på SD, nogle gange når jeg skriver en lang salgstale, med hvad jeg har af forestillinger om et SD forhold, så,sker der ikke en en skid, hvis jeg så smider et konkret tilbud på bordet, så vækkes interessen (sommetider), og omvendt.

Nogle vil ikke have tilbud for de er ikke l..... :wink:

Men sådan skal det nok være, det modsatte køn bliver man sku aldrig klog på, men de har jo noget dejligt vi efterspørger :grin:

Hvad har i af erfaringer :shock: ?

Jeg tror din hypotese er god med at nogle pigerne er til ligepå tilbud og andre bliver fornærmede så jo flere profiler jo flere får man i tale - men det er jo også en del af det sjove at man skal "flirte rigtigt" med den sild man prøver at fange :) så jeg vil nok selv holde mig til en profil

men klart en god teori hvis det er 

glæder mig til at høre om eksperimentet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
anders Jensen skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tror din hypotese er god med at nogle pigerne er til ligepå tilbud og andre bliver fornærmede så jo flere profiler jo flere får man i tale - men det er jo også en del af det sjove at man skal "flirte rigtigt" med den sild man prøver at fange :) så jeg vil nok selv holde mig til en profil

men klart en god teori hvis det er 

glæder mig til at høre om eksperimentet 

Problemet er jo at jo lækre de er jo flere er der om budet, og så kan det tage evigheder inden de svarer hvis de svarer :grin:

Jeg havde et eksempel her til morgen, med en man ikke ser online tit, hun fik først den lange romantiske salgstale, og intet skete

så smed jeg et bud på bordet, og nu er der sku kontakt, så må vi se hvad det fører til :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
jsp skrev, for 27 minutter siden:

Problemet er jo at jo lækre de er jo flere er der om budet, og så kan det tage evigheder inden de svarer hvis de svarer :grin:

Jeg havde et eksempel her til morgen, med en man ikke ser online tit, hun fik først den lange romantiske salgstale, og intet skete

så smed jeg et bud på bordet, og nu er der sku kontakt, så må vi se hvad det fører til :wink:

Klart enig - er sikker to forskellige profiler giver flere kontakter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Det er også mit klare indtryk, at du vil få større succes med to forskellige profiler. Jeg har en tendens til at skrive lidt meget og gerne et rigtigt pænt brev, specielt hvis de har fanget min interesse i stor stil, men nogle løber nærmest skrigende væk, når de får sådan en lang besked. :P

 Til gengæld tænker jeg, at dem der reagerer og skriver et fornuftigt svar tilbage, er dem, der passer godt til mig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, den 18. marts 2016 at 08:04:

Problemet er jo at jo lækre de er jo flere er der om budet, og så kan det tage evigheder inden de svarer hvis de svarer :grin:

Jeg havde et eksempel her til morgen, med en man ikke ser online tit, hun fik først den lange romantiske salgstale, og intet skete

så smed jeg et bud på bordet, og nu er der sku kontakt, så må vi se hvad det fører til :wink:

Jsp hvad bød du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
lillejensen skrev, for 2 timer siden:

jsp var du ikke på skiferie med sd pt? Så ser det da mærkelig ud at du skriver her..

Lillejensen......tror jsp har mange fantasier;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Valdemar skrev, for 28 minutter siden:

Lillejensen......tror jsp har mange fantasier;-)

Måske der internet på ferien :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
jsp skrev, for 11 timer siden:

Måske der internet på ferien :shock:

Ja, hurra for internet. Må virkelig være ærgerligt at tage på ferie med ung sprød kvinde og så have tid til at være på Eroguide;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Valdemar skrev, for 12 timer siden:

Lillejensen......tror jsp har mange fantasier;-)

Måske der internet på ferien :shock:

 

Valdemar skrev, for 2 minutter siden:

Ja, hurra for internet. Må virkelig være ærgerligt at tage på ferie med ung sprød kvinde og så have tid til at være på Eroguide;-)

Gab Journalister ser/læser vel også nyheder når de er på ferie, rønnebæerne er sure sagde ræven :shock: :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...