Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Nogen der har erfaringer med Isabel - 46 år. Hun lyder super spændende, men er ikke kommet igennem med mine skriverier til hende !!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Jeg tror, at hun får for mange beskeder. Jeg skrev til hende i starten, og der tog hun sig tiden til at skrive pænt tilbage og sige, at hun ikke kunne tilbyde det, som jeg søgte. Så jeg tænker, at hendes intentioner er fine, men der er bare mange om buddet.

Redigeret af UerfarenM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, den 18/3/2016 at 07:27:

Nogen der har erfaringer med Isabel - 46 år. Hun lyder super spændende, men er ikke kommet igennem med mine skriverier til hende !!!

 

For pokker. Start nu med at lave overskriften rigtigt, så ALLE ikke behøver at skulle ind og se hvem du snakker om. Skriv navnet på den det drejer sig om, og så den by det foregår i. Så kan de der har kendskab til det område hurtigt se det er noget de skal åbne og svare på, i stedet for alle fra hele Danmark skal åbne op, for så først at finde ud af hvor det foregår i landet. Og ikke engang det kan man, da der jo heller ikke er et link ;-(

Kan godt være jeg lyder træls, men synes bare det er super lidt at forlange at folk måske skrev bare et navn og en by som overskrift.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Isabel (som desuden ikke er hendes rigtige navn), desuden er hun 50 år gammel.

Vi havde dejlig sex, og jeg fik lov til at overnatte. Hun er desuden rigtig glad for at man kommer oppe i hende så det gjorde jeg et par gange ;)

Kan forresten meddele om at hun giver et fantastisk blowjob.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sødogspændende

Lyder da spændende - men håber da du er klog nok til at bruge gummi. Er jo op til hver enkel, men alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, den 18/3/2016 at 07:27:

Nogen der har erfaringer med Isabel - 46 år. Hun lyder super spændende, men er ikke kommet igennem med mine skriverier til hende !!!

 

For pokker. Start nu med at lave overskriften rigtigt, så ALLE ikke behøver at skulle ind og se hvem du snakker om. Skriv navnet på den det drejer sig om, og så den by det foregår i. Så kan de der har kendskab til det område hurtigt se det er noget de skal åbne og svare på, i stedet for alle fra hele Danmark skal åbne op, for så først at finde ud af hvor det foregår i landet. Og ikke engang det kan man, da der jo heller ikke er et link ;-(

Kan godt være jeg lyder træls, men synes bare det er super lidt at forlange at folk måske skrev bare et navn og en by som overskrift.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...