Hop til indhold
ungersvend

Nanna Aalborg :-)

Recommended Posts

Jeg var forbi Nanna i dag.

https://www.eroguide.dk/forum/profile/24756-nanna-copenhagen/

Billederne lyver ikke. Hun har frodig på den helt rigtige måde. Former så det basker. Sød og nærværende.

(Da jeg så hende stå foran mig, blev jeg dog lidt lurens på om jeg kendte hende et eller andet sted fra - Hun virkede i den grad bekendt - og at hun dermed også kendte mig. Jeg tænkte dog at det var for sent at bakke ud, hvilket jeg ikke fortrød.

Efterfølgende har jeg fundet frem til at hun i ansigtet næsten kunne være dobbeltgænger til en af mine bekendte, dog en del år yngre, så det var der fornemmelsen kom fra).

Hermed mine varmeste anbefalinger.

/ungersvend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
ungersvend skrev, for 13 timer siden:

Jeg var forbi Nanna i dag.

https://www.eroguide.dk/forum/profile/24756-nanna-copenhagen/

Billederne lyver ikke. Hun har frodig på den helt rigtige måde. Former så det basker. Sød og nærværende.

(Da jeg så hende stå foran mig, blev jeg dog lidt lurens på om jeg kendte hende et eller andet sted fra - Hun virkede i den grad bekendt - og at hun dermed også kendte mig. Jeg tænkte dog at det var for sent at bakke ud, hvilket jeg ikke fortrød.

Efterfølgende har jeg fundet frem til at hun i ansigtet næsten kunne være dobbeltgænger til en af mine bekendte, dog en del år yngre, så det var der fornemmelsen kom fra).

Hermed mine varmeste anbefalinger.

/ungersvend

Ser absolut lækker ud, må jeg sige. Erotisk buttet liiiige på den måde, jeg kan lide. Er blow uden condom?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ungersvend skrev, den 17. mar. 2016 at 23:56:

Jeg var forbi Nanna i dag.

https://www.eroguide.dk/forum/profile/24756-nanna-copenhagen/

Billederne lyver ikke. Hun har frodig på den helt rigtige måde. Former så det basker. Sød og nærværende.

(Da jeg så hende stå foran mig, blev jeg dog lidt lurens på om jeg kendte hende et eller andet sted fra - Hun virkede i den grad bekendt - og at hun dermed også kendte mig. Jeg tænkte dog at det var for sent at bakke ud, hvilket jeg ikke fortrød.

Efterfølgende har jeg fundet frem til at hun i ansigtet næsten kunne være dobbeltgænger til en af mine bekendte, dog en del år yngre, så det var der fornemmelsen kom fra).

Hermed mine varmeste anbefalinger.

/ungersvend

Det lyder godt jeg er til fyldige piger. Har hun en stor numse ? Jeg har tænkt mig at prøve hende snart :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ummm nu må jeg lige komme med en lille rettelse. Erotisk buttede og frodighed er på ingen måder det samme. Nanna er lækker flot erotisk buttede eller kurvede. Frodighed er nogle nummer større. Bare en rettelse så i ikke træder hende over tæerne.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna

Mine tæer er ikke så sarte :D

Tak for de søde ord :wub: - Og nu forstår jeg hvorfor du så lidt mistroisk ud! :lol:

Redigeret af Nanna Copenhagen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna
chris 60 skrev, den 18/3/2016 at 13:47:

Ser absolut lækker ud, må jeg sige. Erotisk buttet liiiige på den måde, jeg kan lide.Er blow uden condom?

Nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 18/3/2016 at 07:37:

Ummm nu må jeg lige komme med en lille rettelse. Erotisk buttede og frodighed er på ingen måder det samme. Nanna er lækker flot erotisk buttede eller kurvede. Frodighed er nogle nummer større. Bare en rettelse så i ikke træder hende over tæerne.;)

Det er nu ikke korrekt.

Erotisk buttet betyder fyldig, buttet, stor og endda tyk.
Frodig betyder fyldig, buttet og stor. Der er tyk faktisk ikke med.

Hvis du spekulerer over hvor jeg har det fra, så er det såmænd den officielle ordbog.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nanna Copenhagen skrev, den 19. marts 2016 at 00:19:

Mine tæer er ikke så sarte :D

Tak for de søde ord :wub: - Og nu forstår jeg hvorfor du så lidt mistroisk ud! :lol:

Hej smukke skønne Nanna, du har en total lækker krop. Ikke fed og heller ikke tynd lige tilpas <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna
klinikfuckers skrev, 1 time siden:

Hej smukke skønne Nanna, du har en total lækker krop. Ikke fed og heller ikke tynd lige tilpas <3 

Hvor er du sød :D 

Tusind tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...