Hop til indhold
Fyn72

Svendborg

Recommended Posts

Helt ny skrev, den 18/3/2016 at 06:50:

Hej Silje

Hvor kan man mon det? ;-)

Knus

Ja hvor kan man det... Hjemme hos mig og du er meget velkommen igen Helt Ny -det ved du!

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 14 timer siden:

Silje er jo ikke i Svendborg hver dag, så et besøg ved hende skal planlægges :)

Men siden du spørger ser jeg en ny pige er kommet til byen. Jeg har ikke besøgt hende - jeg er flad - men hun er her :)

https://annoncelight.dk/profile/Sydfyn

Jeg bliver bare nødt til at sige, at ingen piger holder til at være til rådighed 24/7/365....INGEN!!! Så er muligheden/risikoen for tvang tilstede her!!?!!??

Så jeg kan kun opfordre dig som mand/bruger, at tænke dig om når du går til den udenlandske pige. Du ser jo heller ingen dansk pige sidde i døgndrift vel?

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Siljenips skrev, for 39 minutter siden:

Ja hvor kan man det... Hjemme hos mig og du er meget velkommen igen Helt Ny -det ved du!

Hej Silje.

Ja, det ved jeg. Håber også snart der bliver mulighed for det. Du ved også godt hvorfor jeg ikke kommer så tit du skønne kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Siljenips skrev, for 1 time siden:

Jeg bliver bare nødt til at sige, at ingen piger holder til at være til rådighed 24/7/365....INGEN!!! Så er muligheden/risikoen for tvang tilstede her!!?!!??

Så jeg kan kun opfordre dig som mand/bruger, at tænke dig om når du går til den udenlandske pige. Du ser jo heller ingen dansk pige sidde i døgndrift vel?

 

 

 

Jeg synes da også pigerne overdriver når de skriver de har åbent hele døgnet. :)

Men jeg kan genkende billederne af bollerummet, så jeg er helt tryg ved det ikke er noget fusk eller tvang. Der kommer kun selvstændige, uafhængige piger på det sted.

Hvis du, Silje, ikke er villig til at tro på det, så lad os tage en snak over P.M. Jeg er bare ikke en fyr der på nogen måde supporter andet end det der er lovligt i denne branche!

Det er ikke første gang du langer ud efter mig herinde, fordi jeg anbefaler andre piger i Svendborg end netop dig. Men du er ikke for fin til selv at gøre opmærksom på du kan findes hernede, i tråde hvor du faktisk ikke skal gøre opmærksom på dig selv, ifølge Eroguides regler:

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes da også pigerne overdriver når de skriver de har åbent hele døgnet. :)

Men jeg kan genkende billederne af bollerummet, så jeg er helt tryg ved det ikke er noget fusk eller tvang. Der kommer kun selvstændige, uafhængige piger på det sted.

Hvis du, Silje, ikke er villig til at tro på det, så lad os tage en snak over P.M. Jeg er bare ikke en fyr der på nogen måde supporter andet end det der er lovligt i denne branche!

Det er ikke første gang du langer ud efter mig herinde, fordi jeg anbefaler andre piger i Svendborg end netop dig. Men du er ikke for fin til selv at gøre opmærksom på du kan findes hernede, i tråde hvor du faktisk ikke skal gøre opmærksom på dig selv, ifølge Eroguides regler:

Hun ser bestemt dejlig ud.

Jeg synes ikke de er gode til at annoncere - hvor er kontaktoplysningerne ? At DU kan kende rummet er jo fint - så har du jo nok også adresse og tlf. nummer - men det er vel ikke meningen de vil nøjes med allerede eksisterende kunder ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 4 minutter siden:

Hun ser bestemt dejlig ud.

Jeg synes ikke de er gode til at annoncere - hvor er kontaktoplysningerne ? At DU kan kende rummet er jo fint - så har du jo nok også adresse og tlf. nummer - men det er vel ikke meningen de vil nøjes med allerede eksisterende kunder ?

https://annoncelight.dk/showad/204237

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 38 minutter siden:

Hun ser bestemt dejlig ud.

Jeg synes ikke de er gode til at annoncere - hvor er kontaktoplysningerne ? At DU kan kende rummet er jo fint - så har du jo nok også adresse og tlf. nummer - men det er vel ikke meningen de vil nøjes med allerede eksisterende kunder ?

Der står da et nummer oppe i højre hjørne, det har været der hele tiden :)

Jeg mener ikke stedet plejer at annoncerer med adresse, men man får den jo når man ringer til pigen :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 15 minutter siden:

VIP.thumb.jpg.a67ceb507aa8339bdd243d31a1Der står da et nummer oppe i højre hjørne, det har været der hele tiden :)

Jeg mener ikke stedet plejer at annoncerer med adresse, men man får den jo når man ringer til pigen :)

 

Det er sikkert øjnene der svigter - men hvor ?

 

Redigeret af Frisk
Billedet forsvinder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 27 minutter siden:

Det er sikkert øjnene der svigter - men hvor ?

 

I annoncen. Ikke i profilen...

56ed719bc9cf8_ScreenShot2016-03-19at16.3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GP Lover
Siljenips skrev, den 19/3/2016 at 11:06:

Jeg bliver bare nødt til at sige, at ingen piger holder til at være til rådighed 24/7/365....INGEN!!! Så er muligheden/risikoen for tvang tilstede her!!?!!??

Så jeg kan kun opfordre dig som mand/bruger, at tænke dig om når du går til den udenlandske pige. Du ser jo heller ingen dansk pige sidde i døgndrift vel?

 

 

 

Fordommene som du har kan vel i nogen tilfælde være velbegrundede, ligesom der sikkert er grunde til andre fordomme..fx er er der da danske piger og som har dansk pimp.. men de udenlandske piger jeg har besøgt, som  er på 24/7 har været utroligt søde og rare. De havde ingen pimp, kun en der lejede dem stedet, og for det meste en kvinde... De er på 24/7 fordi det er at arbejde de kom for og selvfølgelig sover de ind imellem...det siger vel sig selv...;)

Det er vel i realiteten gadepiger som den på istedgade, og en sjælden gang i mellem i Odense, man skal tænke sig om ved...men igen det kan jo også bare være min fordom. det kan også rockerbordeller og deslignende man skal passe på, men igen måske bare en fordom..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer

Ja, der er vist heldigvis ingen der tror helt og holdent på hvad de læser på Annoncelight. 
Her er de hhv. 19 og 21 år og fra Italien. https://annoncelight.dk/showad/204355

For et par dage siden var de 23 og 24 år og fra Brasilien.

https://annoncelight.dk/profile/alessiamia og https://annoncelight.dk/profile/aliceme

Men whatever, hvis de er søde og leverer varen er det vel også (næsten) ok....
Bliver spændende at høre fra GP Lover hvordan det gik. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GP Lover

ØV ØV. De var smuttet igen, da jeg kom til stedet.- ved ikke hvorfor, men det er jo også ligemeget. I hvert fald fik jeg ikke prøvet nogen af dem. ..., men jeg fil lavet en aftale med en unge pige, samme sted i dag, som jeg har besøgt før (min første GP faktisk), så det glæder jeg mig til..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...