Hop til indhold
Hotman3838

Gigi nogle erfaringer?

Recommended Posts

Nogen af billederne er tros alt taget i Danmark, men det er jo ingen garanti for, at hun ikke er handlet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
Tip toe skrev, for 1 time siden:

Handlet pige. Har oftest 3-4 annoncer samtidig. Find en anden ;) 

Det ved du jo lige præcis ikke det fjerneste om...  sikke en gang bs.  Hvorfor er det et problem, at hun har mere end en annonce??  De gange jeg har besøgt Gigi, har det bestemt været pengene værd - hun kan anbefales.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Sniper123 skrev, for 58 minutter siden:

Det ved du jo lige præcis ikke det fjerneste om...  sikke en gang bs.  Hvorfor er det et problem, at hun har mere end en annonce??  De gange jeg har besøgt Gigi, har det bestemt været pengene værd - hun kan anbefales.

Amen to that brother!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hallaluja, at påstå at Gigi skulle være handlet er det rene galimatias. Så skulle jeg også være handlet :-) 

I øvrigt er Gigi hyppigt anmeldt. Søg i arkivet og I vil finde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Theone

Hej,

Hun er indeed hyppigt anmeldt som skrevet ovenfor - jeg har selv anmeldt hende her: 

Mit umiddelbare gæt er,  at hun ikke er tilfreds med sit "job". Jeg foreslår, at du finder en anden tøs. Gigi har efter min opfattelse ikke lyst til sex - hun viser det ikke direkte, men det kan fornemmes. 

Redigeret af Theone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Tip toe skrev, for 9 timer siden:

Handlet pige. Har oftest 3-4 annoncer samtidig. Find en anden ;) 

 

De lykkelige luder nymfomaner hænger ikke på træerne, så mon ikke også Gigi, gør det for at have en indtægt, og ikke en overnaturlig sex-drift.

 

Det er ikke alle der har den luksus at gå glad på arbejde, i hvert fald ikke hver eneste dag.

 

Skulle Gigi været handlet, fordi hun har en alfons der eksponerer hende med 4-5 annoncer af gangen?

 

Hun har holdt til samme sted i ganske lang tid, et ganske ”offentligt” sted.

 

Hvis du er så sikker, så håber jeg at din moral byder dig at :

 

https://www.politi.dk/da/hjaelppolitiet/rufferi_kvindeh/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Theone skrev, for 3 timer siden:

Hej,

Hun er indeed hyppigt anmeldt som skrevet ovenfor - jeg har selv anmeldt hende her: 

Mit umiddelbare gæt er,  at hun ikke er tilfreds med sit "job". Jeg foreslår, at du finder en anden tøs. Gigi har efter min opfattelse ikke lyst til sex - hun viser det ikke direkte, men det kan fornemmes. 

hvor mange af dem tror du reelt har lyst til sex med jer supermænd . 

så at hun ikke viser det er jo fantatisk ;) at du så har en fornemmelse .. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 11 timer siden:

Handlet pige. Har oftest 3-4 annoncer samtidig. Find en anden ;) 

 

gosh .. vidste ikke at føtex også er handlet . så 3 annoncer fra dem den anden dag. må heller anmelde den pimp af en marketingschef. 

har fadme aldrig hørt magen til bs at fordi man har flere annoncer så er man handlet .  

luk nu bæret med alle de pimp konspirations teorier. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...