Hop til indhold

Info om 3 piger

Featured Replies

Skrevet

Både Adelle og Hannah svarer på SMS/opkald, tror de er ægte nok, valgte dog at takke nej, grundet det ville koste tæt på 2000kr for en halv time med dem begge 2.

Men jeg tror det er same/same, om du tager den ene eller den anden

Adelle og Hannah er i samme lejlighed, så der kan du vel næsten vælge inden du stiger på :-)

Skrevet
  • Author

Okay, en skam de ikke kunne give dig en bedre pris på en trekant. Så må du jo bare tage 30 min med dem hver til 1600 kr. Så kan de jo afløse hinanden. 

Alessia info hvis nogle andre har været forbi ? 

Redigeret af Zebra

Skrevet
Zebra skrev, for 7 timer siden:

Okay, en skam de ikke kunne give dig en bedre pris på en trekant. Så må du jo bare tage 30 min med dem hver til 1600 kr. Så kan de jo afløse hinanden. 

Alessia info hvis nogle andre har været forbi ? 

Tjah, 89 øre i sekundet

Skrevet

har været hos Hannah i dag. Hun tager desværre hjem i morgen, men hun sagde at allesia og Adelle vil være i DK lidt længer.

Hannah er præcise ligesom billederne og har en model krop.

Skrevet

Jeg har besøgt allisia for nogle dage siden. Det er hende på billederne. Hun er en sød pige men for passiv til mig til at det bliver til et nyt besøg hos hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.