Hop til indhold
FAT

Massage Sara Kolding

Recommended Posts

Har en (dårlig) erfaring med Sara: Havde booket en tid og da jeg ankom til tiden på adressen og ringede til  hende var det slut med kontakten - hun svarede aldrig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos Sara en enkelt gang, hun er svær at få en aftale med, men hun svarede altid på de sms jeg sendte.

Rigtig sød og rar pige, man kan tale med hende om alt, rigtig god oplevelse, som kræver en gentagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-sara-kolding skrev, for 15 timer siden:

 

 

badassbluesman skrev, den Thursday, March 17, 2016 at 10:28:

 

FAT skrev, den Thursday, March 17, 2016 at 09:03:

Hejsa. FAT. Prøv at sms igen....jeg svarer alle på sms og bestræber mig på at gøre det så hurtigt som muligt....men det er desværre sjældent jeg har tid til at tage tlf...

badassbluesman skrev, den Thursday, March 17, 2016 at 10:28:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
badassbluesman skrev, den Thursday, March 17, 2016 at 10:28:

Har en (dårlig) erfaring med Sara: Havde booket en tid og da jeg ankom til tiden på adressen og ringede til  hende var det slut med kontakten - hun svarede aldrig!

Hejsa. Badassbluesman. Jeg beklager dybt, at jeg brændte dig af, det var bestemt ikke min hensigt, men der skete noget, som gjorde, at jed desværre ikke kunne tage tlf ( jeg vil ikke fortælle det her i det offentlige rum) efterfølgende stod jeg i det dilemma, hvordan jeg skulle komme i kontakt til dig, da du i vores tlf samtale havde givet stærkt udtryk for, at jeg ikke måtte kontakte dig pga. Diskretion, hvilket jeg til fulde respekterede.... så jeg tænkte, at jeg så helst ville skuffe dig ig ikke kontakte dig, end at risikere, at et opkald/sms måske kunne betyde, en skilsmisse i værste fald.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

har været ved sara en del gange da hun startede, hun er en fantastisk pige! ja hun er svær at komme i kontakt med da hun er meget travl, men det er da os positivt, for det betyder da at hun er vel besøgt og derfor os go ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft sms kontakt med hende et par gange. Det glippede desværre med aftalerne af forskellige årsager men hun svarede altid sødt og sobert.  Hun er helt klart en dame jeg gerne vil besøge.

Mon ikke trådstarter har været ubehøvlet og ikke har kunnet formulere sig normalt og sobert og fortier dette? Hun er forretningskvinde og interesseret i tilfredste kunder. Alt andet giver ikke mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke været ubehøvlet, blot lidt utålmodig, da jeg ikke hørte noget:-)

Det er på ingen måde min hensigt, at kaste ned mudder, ville blot bruge dette forum til hjælp. 

Sara: 

Jeg prøver bare igen en anden dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43
Jyskpik skrev, 1 time siden:

ikke

Jeg kan ikke finde hendes a nnonce længere er der en der kan hjælpe med et link?

Hun er på gul og gratis, kan ikkw linke herfra. 

Jeg havde næsten en aftale med hende, men desværre satte sygdom en stopper for det,.. :(. Det var så mig der blev syg... :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
den nysgerrige skrev, for 21 timer siden:

Jeg har besøgt hende en gang, med stor succes og aldrig haft problemer med kontakt pr SMS 

Ok hvilket nr. kan man så sende SMS på?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...