Hop til indhold
Guest jsp

Hvor møder man sugar babes u. sugar ;)

Recommended Posts

Guest jsp

Halløj herinde brødre, jeg er efterhånden blevet go/heldig til at fiske lækre unge piger på SD, med de omkostninger der er forbundet med det.

Det fede af det er at pigerne tilsyneladende også tænder på det, her tænker jeg ikke kun på "belønningen", men også rent seksuelt, det er jeg ikke et sekund i tvivl om, fugen er altid velsmurt.

Findes der forum hvor man kan møde kvinder (unge) det er er med på samme leg, uden at man skal have læderet op, eller skal man gå på de steder hvor de går i byen, og så begynde at sweet talke, ligesom i sin ungdom hvor man skulle prøve at score. 

Råd/oplevelser modtages med kyshånd.

 

p.s Idag skal jeg hilse på min SD svigerfar, jeg skal hente hans datter efter praktikophold, hun har bildt ham ind at jeg er en "gomore" ting,

gætter på at jeg er 10 år ældre end svigerfar :grin: :razz: :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan opleves via SD, men hold ikke vejret :)

Det mest realistiske er nok at gå i byen, men det er heller ikke helt let. Jeg har mest oplevet kontakt til unge kvinder, når jeg var sammen med en ven og vi egentlig ikke var opsøgende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Bebop skrev, for 3 minutter siden:

Det kan opleves via SD, men hold ikke vejret :)

Det mest realistiske er nok at gå i byen, men det er heller ikke helt let. Jeg har mest oplevet kontakt til unge kvinder, når jeg var sammen med en ven og vi egentlig ikke var opsøgende. 

Ja det er nok rigtigt, der skal ihvertfald ikke stå fisse i øjnene af en, det kan jeg da huske fra min ungdom :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Håndværker skrev, 1 time siden:

Sugardating.dk er et godt sted at møde sugarbabes uden sugar, det har jeg ihvertfald haft held med ;)

Den "hemmelige" klub? Mener du ikke sugardaters.dk ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...