Hop til indhold

Recommended Posts

Har besluttet mig for min debut med en GP skal være i næste uge. 

nogle anbefalinger med hvem jeg bør vælge? Tænder på store bryster og det gør ikke noget hvis hun er lidt rund. Synes at udvalget er stort, og har læst et utal af anmeldelser, men det er som en jungle.

ovevejer også en thaimassage, men kan virkelig se at kvaliteten er meget varierende, og at man kan være uheldig. Nogen der kender et sted hvor pigen er klar på hele turen og samtidig har lidt former?

tak for hjælpen på forhånd. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bollerslev skrev, for 38 minutter siden:

Hun ser dejlig ud. Men savner nogle lidt større bryster. Tænker at debuten skal være perfekt. :-)

Din oplevelse ved din debut kommer ikke til at afhænge af "perfekte" bryster, men derimod en god oplevelse med en sød pige, der kan få dig til at slappe af og nyde tiden du betaler for. Lad være med at gå efter det "perfekte udseende", men vælg den "perfekte personlighed" - som du kun kan vurdere ud fra dine "brødres" erfaringer.

I øvrigt kan du ende med at vælge en pige på baggrund af et billede, der viser sig at være taget for 5 år, to børn og en halv times Photoshop siden.

Prøv at give os en idé om hvilken type pige du tænder på (alder, højde, hudfarve, etnicitet, størrelse), hvilken type ydelser du er efter, og hvor stort dit budget er. Så har vi mulighed for at byde ind med forslag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal ikke vælge "storbarmede thai" ikke at hun er dårlig, men hun er langt oppe i årene og ret anderledes;) man kan sige, sjovt  at have prøvet, hvis man bare vil prøve en masse, men først når man har prøvet en masse:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fair nok, det giver god mening. Jeg lytter til eksperterne. :-)

jeg er helt enig. En god oplevelse er klart vigtigere end en stor barm. 

Jeg ser om Dya har tid - og lyst. Ellers finder jeg på noget andet. I bund og grund tænder jeg mest på naturlige kvinder uden silikone og det gør ikke noget hvis de er lidt runde. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

ellers er Dahlia også en mulighed, noget ældre end Dya, men også lidt rundere og større bryster. Hun har ingen fotos, men tror ikke du bliver skuffet.

God fornøjelse, med d en du nu vælger, Husk mød op med et åbent sind og i godt humør, så bliver det en super oplevelse:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil gerne bakke op om besøg hos Dya :)

Kunne gå detaljer, men skal spare dig romanen og blot sige "Hun er enestående og vidunderlig" ;)

Eneste du måske skulle være varsom med hende omkring, er at du forvilder dig over i kærligheds-zonen.. Hjertet kommer nemt på afveje hos Dya :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
stener skrev, for 8 timer siden:

ellers er Dahlia også en mulighed, noget ældre end Dya, men også lidt rundere og større bryster. Hun har ingen fotos, men tror ikke du bliver skuffet.

God fornøjelse, med d en du nu vælger, Husk mød op med et åbent sind og i godt humør, så bliver det en super oplevelse:)

 

 

Bollerslev skrev, den 16/3/2016 at 23:04:

Har besluttet mig for min debut med en GP skal være i næste uge. 

nogle anbefalinger med hvem jeg bør vælge? Tænder på store bryster og det gør ikke noget hvis hun er lidt rund. Synes at udvalget er stort, og har læst et utal af anmeldelser, men det er som en jungle.

ovevejer også en thaimassage, men kan virkelig se at kvaliteten er meget varierende, og at man kan være uheldig. Nogen der kender et sted hvor pigen er klar på hele turen og samtidig har lidt former?

tak for hjælpen på forhånd. :-)

Helt enig, Dalya er mega sød og imødekommen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...