Hop til indhold

Recommended Posts

Guest allo-allo

Jeg har besøgt den smukke brasilianer i dag og er overbevist om, at det er Jessica, der optræder på profilens foto. De er photoshoppet, men virkeligheden holder i min optik. Det gjorde massagen desværre ikke. Hun gjorde et forsøg på at give noget, der skulle minde om fysiurgisk massage men det endte i noget ligegyldigt oliesjask.

Til gengæld var det franske i den bedre ende. Jeg har fået det bedre andre steder, men da vi havde udvekslet lidt gensidige franske formuleringer, blevJessica ganske våd, kåd og ekstatisk. Det udmøntede sig i fransk af en betydeligt bedr kvalitet.

Jeg slap en tusse for 30 minutters B2B. Hun er yderst sparsommelig, for ikke at sige nærig med de engelske gloser. Til gengæld så hun ikke på uret. Jessica slap mig ud efter godt 40 minutter. Jeg blev tilbud dusch før og efter.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok tack allo-allo. Jag hade funderingar på ett besök imorgon, men nu får jag nog fundera lite. Men det jag inte förstår är att du säger det är nog Jessica. Vem är Jessica ??  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo
The Indian skrev, den 16 March 2016 at 14:12:

Ok tack allo-allo. Jag hade funderingar på ett besök imorgon, men nu får jag nog fundera lite. Men det jag inte förstår är att du säger det är nog Jessica. Vem är Jessica ??  ;-)

Da jeg ankom, blev jeg lukket ind af en lidt ældre kvinde, muligvis telefonmutter. Hun præsenterede pigen som Jessica.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...