Hop til indhold

Recommended Posts

Guest TboneDK

Hvis hun er for real, så ser hun dameget sød ud.. Hun har ikke hverken dårligere, eller bedre "stjerner" end så mange andre,
Men tag en for holdet, hvis du kan finde et pris niveau med hende, der er reelt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Shooter13 skrev, den 16/3/2016 at 20:17:

Hun virker helt reel og det til en fornuftig pris hjemme hos hende... ;-)

Hvilket pris-leje?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har haft besøgt hende et par gange.
hun er til at blive slikket og finger i begge huller.
hun er altid trådt ud af badet lige inden jeg dukkede op, og for mig har det fanme været en fræk omgang, men nu er jeg også meget glad for at slikke.
Og åbenbart også ok til det.
hun kom i hvert fald en 2-3-4 gange, svært at holde tal. :)
den ene gang kneppede jeg hende også, tror det var hendes første besøg, det sagde hun i hvert fald, så hun var ikke helt inde i hvad hun ville eller ikke ville, så vi lod os rive med af den gode stemning og det blev til en masse slik, finger og sex.
de andre gange har jeg taget kun slikke hende, og komme ud over de flotte bryster hun har.
hun er slank med store dejlige bryster.
lidt genert/tilbageholden, men er man til at slikke og give finger til en lækker krop, også komme ud over hende bagefter.
Så er hun et godt besøg.

P.s. den ene gang havde hun børn hjemme så vi skulle være stille....
pps. jeg giver 500,- for slikke og 1000,- inkl sex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er useriøs..desværre.

har kommunikeret med hende en uges tid, og havde en aftale med hende i formiddag.

kan kun sige hun er meget useriøs - havde ellers glædet mig til at nulre de store kasser.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg snakkede med hende idag, da jeg spurgte om hun havde et billed mere hvor man måske kunne se hele hendes figur, ja så fik jeg ikke for lidt med at hvad fanden jeg troede det var, at jeg bare skulle have frække billeder - og så var jeg åbenbart iøvrig også så grim at det halve kunne være nok og ingen gad noget med mig, udover hende, 5minutter tidligere :)

Det var bare min oplevelse med hende :) - hun ville have 1500kr for 30min uden bj.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
jsfeltwow skrev, den 12/4/2016 at 19:02:

Jeg snakkede med hende idag, da jeg spurgte om hun havde et billed mere hvor man måske kunne se hele hendes figur, ja så fik jeg ikke for lidt med at hvad fanden jeg troede det var, at jeg bare skulle have frække billeder - og så var jeg åbenbart iøvrig også så grim at det halve kunne være nok og ingen gad noget med mig, udover hende, 5minutter tidligere :)

Det var bare min oplevelse med hende :) - hun ville have 1500kr for 30min uden bj.

Der er bare nogle primadonnaer, på SD - som tror de er guds gave til manden, og at de kan tillade sig alt... 
Godt den slags kan blive "afsløret" her, så andre ikke spilder deres tid/penge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Johndoe84

Har mødt hende privat før hun røg på den side. Stødte så på hende der og vi skrev lidt.. Og ja.. Hold jer væk. Undskyldninger er der i hvert fald nok af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har har kontakt men hun ville have 1500 for et par timers sex. Det lyder jo fantastisk men hun ville have 500 forud og så ville hun sende nogle billeder og 2 videoer og når vi så mødtes skulle der så betales de resterende 1000 kr

Jeg var ikke tryg ved det på trods af god samtale derinde.

Tror Hun kunne være en dejlig SB hvis aftalen kommer op at stå og gennemført.

DN86

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overfor mig ville hun først sælge billeder, før en aftale kunne komme på plads. Den slags er ikke lige mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...