mester4u 935 Skrevet 16. Marts, 2016 Er det kun mig der oplever at jeg ikke har adgang til at læse indlæg her på EG på trods af at jeg er logget ind? Jeg har kontaktet support, dog uden at få nogen tilbagemelding. Jeg får denne besked : Sorry, there is a problem You do not have permission to view this content. Error code: 2F173/H Kontakt os Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Marts, 2016 Kan være at indlægget er slettet, så har du selvfølgelig ikke tilladelse til at læse det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 935 Skrevet 16. Marts, 2016 (edited) Ok, den havde jeg ikke tænkt på. Bare underligt at det først er inden for de sidste par uger at jeg har oplevet det. Oven i købet en hel del gange. Sidste indlæg er det der hedder "side 9 pige". Kunne da også være lidt sjovt at få feedback fra support, når man kontakter dem Redigeret 16. Marts, 2016 af mester4u Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Marts, 2016 Hej mester, Jeg tænker at der muligvis er problemer med spam og falske annoncer, som bliver slettet hurtigt. Det er dog kun et vildt gæt. Jeg vil dog gerne snakke med supporten om det, før jeg kigger på det. kh Maya Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6266 Skrevet 16. Marts, 2016 Den pågældende tråd, er blevet slettet. Derfor får du denne besked. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 935 Skrevet 16. Marts, 2016 OK , jeg takker for tilbagemeldingen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg