Hop til indhold
Bamse

Sumas Wellness i Fredericia

Recommended Posts

Havde hørt Pim (nærmest væggen i grønne tøfler), var tilbage hos Sumas, var heldig at få booked en tidlig tid så jeg blev mødt af 3 smukke og skønne thaikvinder, Pim (31)

Narin (i tyverne) og altid dejlige Surinta (ca 40). Hvor går det godt i Fredericia. Skulle egentlig kun have massage og fik en rigtig god og professionel massage på ryggen og benene,

men da jeg blev vent om måtte jeg overgive mig til en mere intens behandling så klokkerne ringede, alt i alt en skøn oplevelse for en tusse.  

Gentagelse, med stor sandsynlighed ja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamse skrev, den 16/3/2016 at 19:14:

Skulle egentlig kun have massage og fik en rigtig god og professionel massage på ryggen og benene,

men da jeg blev vent om måtte jeg overgive mig til en mere intens behandling så klokkerne ringede, alt i alt en skøn oplevelse for en tusse.  

Gentagelse, med stor sandsynlighed ja

Kan se at 1 times massage koster 4-500.

Hvad fik du for 1000 ?

Generelt hvad koster de ydelser der ikke står på hjemmesiden ?

Og ja - hvor ser du billeder - jeg ser dem ikke på hjemmesiden (http://www.sumaswellness.dk)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syns sq hun er rå lækker.... sidste gang jeg var på besøg der havde jeg problemer med at komme... så stod kun lidt op og spillede, mens hendes fisse kom ret tæt på mit ansigt mens hun sagde et eller andet, også skal jeg godt nok sige at jeg kom tuubang!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg lige været forbi i dag til en omgang massage.

Jeg har været der før og det har altid været godt, men i dag blev jeg meget skuffet.

Først startede de ud med at komme med priser på massage og hand job (800 kr) og fuld pakke (1500), voldsom pris for fuld pakke. Jeg vil helst have at de priser kommer under massagen så man har noget at glæde sig til.

Nå jeg valgte massage og HJ. Hun gik i gang med det blidest massage jeg har oplevet med masser af olie og intet pillen. Da ryggen var færdig blev der lavet håndtegn til at jeg skulle vende mig for hun kunne næsten intet engelsk.

Så med det sammen ned mellem benene og massegere lillemand og så kom spørgsmål om hun skulle smide toppen for 200 kr. "øh nej tak". Hun hev videre og det skulle overstås så spurgte om jeg måtte røre brystet uden på tøjet, det måtte man kun hvis hun smed toppen.

En meget skuffende oplevelse hos Sumas 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et rigtig fusker sted :-( Kommer der aldrig igen !!!

Blev lovet "fuld pakke" for 1200 og gik hjem med "røv og nøgler " afsluttende med et fesent hånd-job :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...