Hop til indhold

Fradrag

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har erfaringer med at indberette sine besøg som håndværkerfradrag (arbejdsløn alene)?

Skrevet
Denmand skrev, for 5 minutter siden:

Er der nogen der har erfaringer med at indberette sine besøg som håndværkerfradrag (arbejdsløn alene)?

Jeg ville synes at det for mit vedkommende trods alt ville være at stramme lidt meget den hvis jeg smed bilag på glædespigebesøg til min hustru OG bogholder for at lade hende tage sig af det fornødne :) 

Skrevet
Denmand skrev, 1 time siden:

Du skal betale elektronisk.

Skrevet
Nille skrev, for 11 timer siden:

Kan du få en faktura fra pigerne ?

Har fået det tilbudt én gang.

Skrevet

En revisor fortalte mig for et års tid siden, at han rent faktisk havde undersøgt om hvorvidt man kunne fradrage udgifter til fysiologisk massage, så længe at du bruger din krop fysisk i forbindelse med dit arbejde, F.eks Gartner, Murer. Det var faktisk muligt, dog er der jo nok som sædvanligt en MASSE faktorer der skal være opfyldt, såsom at det skal være en anerkendt fysiolog, men besøg hos en glædespige tror jeg sgu ikke er gangbar.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.