Denmand 244 Skrevet 16. Marts, 2016 Er der nogen der har erfaringer med at indberette sine besøg som håndværkerfradrag (arbejdsløn alene)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2137 Skrevet 16. Marts, 2016 Denmand skrev, for 5 minutter siden: Er der nogen der har erfaringer med at indberette sine besøg som håndværkerfradrag (arbejdsløn alene)? Jeg ville synes at det for mit vedkommende trods alt ville være at stramme lidt meget den hvis jeg smed bilag på glædespigebesøg til min hustru OG bogholder for at lade hende tage sig af det fornødne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 8579 Skrevet 16. Marts, 2016 Denmand skrev, 1 time siden: Er der nogen der har erfaringer med at indberette sine besøg som håndværkerfradrag (arbejdsløn alene)? Du skal betale elektronisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6297 Skrevet 16. Marts, 2016 Kan du få en faktura fra pigerne ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 8579 Skrevet 17. Marts, 2016 Nille skrev, for 11 timer siden: Kan du få en faktura fra pigerne ? Har fået det tilbudt én gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Marts, 2016 En revisor fortalte mig for et års tid siden, at han rent faktisk havde undersøgt om hvorvidt man kunne fradrage udgifter til fysiologisk massage, så længe at du bruger din krop fysisk i forbindelse med dit arbejde, F.eks Gartner, Murer. Det var faktisk muligt, dog er der jo nok som sædvanligt en MASSE faktorer der skal være opfyldt, såsom at det skal være en anerkendt fysiolog, men besøg hos en glædespige tror jeg sgu ikke er gangbar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg