Hop til indhold
Denmand

Fradrag

Recommended Posts

Denmand skrev, for 5 minutter siden:

Er der nogen der har erfaringer med at indberette sine besøg som håndværkerfradrag (arbejdsløn alene)?

Jeg ville synes at det for mit vedkommende trods alt ville være at stramme lidt meget den hvis jeg smed bilag på glædespigebesøg til min hustru OG bogholder for at lade hende tage sig af det fornødne :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denmand skrev, 1 time siden:

Er der nogen der har erfaringer med at indberette sine besøg som håndværkerfradrag (arbejdsløn alene)?

Du skal betale elektronisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 11 timer siden:

Kan du få en faktura fra pigerne ?

Har fået det tilbudt én gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En revisor fortalte mig for et års tid siden, at han rent faktisk havde undersøgt om hvorvidt man kunne fradrage udgifter til fysiologisk massage, så længe at du bruger din krop fysisk i forbindelse med dit arbejde, F.eks Gartner, Murer. Det var faktisk muligt, dog er der jo nok som sædvanligt en MASSE faktorer der skal være opfyldt, såsom at det skal være en anerkendt fysiolog, men besøg hos en glædespige tror jeg sgu ikke er gangbar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...