Guest jsp Skrevet 16. Marts, 2016 Jeg har haft masser af succes med at møde lækre svesker i alderen 20-25 år, men når det kommer til 30+ er det lidt sværere, det undrer mig lidt men måske jeg er for ung jeg er 50 + , har kun været sammen med 1 i sidstnævnte aldersgruppe. Nå jeg klager ikke, de unge ER skønne og sprøde ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 16. Marts, 2016 jsp skrev, for 46 minutter siden: Jeg har haft masser af succes med at møde lækre svesker i alderen 20-25 år, men når det kommer til 30+ er det lidt sværere, det undrer mig lidt men måske jeg er for ung jeg er 50 + , har kun været sammen med 1 i sidstnævnte aldersgruppe. Nå jeg klager ikke, de unge ER skønne og sprøde ! Det er min opfattelse at de unge er meget på pengene og de på 30 og over er der for sjov og lækker sex med en bunus oveni og så er der jo også de unge der tænder på de gamle. De fra 30 og op er måske lidt mere raffi - og de har måske også lært hvad det giver af "bonus" at knalde uden held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 16. Marts, 2016 Sjovt nok, jeg har succes hos de 30-40 årige. De unge tøser åbner end ikke posten LOL 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 16. Marts, 2016 pacer skrev, for 4 minutter siden: Sjovt nok, jeg har succes hos de 30-40 årige. De unge tøser åbner end ikke posten LOL Så laver vi sky en bytter en dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 16. Marts, 2016 jsp skrev, for 7 minutter siden: Så laver vi sky en bytter en dag Det gør vi da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 18. Marts, 2016 pacer skrev, den 16/3/2016 at 21:58: Sjovt nok, jeg har succes hos de 30-40 årige. De unge tøser åbner end ikke posten LOL Velkommen i klubben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg