Hop til indhold
Guest jsp

Gode råd søges

Recommended Posts

Guest jsp

Jeg har haft masser af succes med at møde lækre svesker i alderen 20-25 år, men når det kommer til 30+ er det lidt sværere, det undrer mig lidt men måske jeg er for ung jeg er 50 + :shock: :grin:, har kun været sammen med 1 i sidstnævnte aldersgruppe.

Nå jeg klager ikke, de unge ER skønne og sprøde !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
jsp skrev, for 46 minutter siden:

Jeg har haft masser af succes med at møde lækre svesker i alderen 20-25 år, men når det kommer til 30+ er det lidt sværere, det undrer mig lidt men måske jeg er for ung jeg er 50 + :shock: :grin:, har kun været sammen med 1 i sidstnævnte aldersgruppe.

Nå jeg klager ikke, de unge ER skønne og sprøde !

 

Det er min opfattelse at de unge er meget på pengene og de på 30 og over er der for sjov og lækker sex med en bunus oveni :-) og så er der jo også de unge der tænder på de gamle.

De fra 30 og op er måske lidt mere raffi - og de har måske også lært hvad det giver af "bonus" at knalde uden ;-)

held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt nok, jeg har succes hos de 30-40 årige. De unge tøser åbner end ikke posten LOL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
pacer skrev, for 4 minutter siden:

Sjovt nok, jeg har succes hos de 30-40 årige. De unge tøser åbner end ikke posten LOL

Så laver vi sky en bytter en dag :shock: :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 7 minutter siden:

Så laver vi sky en bytter en dag :shock: :grin:

Det gør vi da :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, den 16/3/2016 at 21:58:

Sjovt nok, jeg har succes hos de 30-40 årige. De unge tøser åbner end ikke posten LOL

Velkommen i klubben :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...