Hop til indhold
Oldtimer

Michella - Eventyrpigerne

Recommended Posts

Besøgte Michella hos Eventyrpigerne en sen aften. Hun er også hos Sexyclub og er anmeldt derfra. Tråden løb dog ud i nogle spørgsmål om personsammenfald, derfor synes jeg at jeg vil oprette en ny tråd.

Det var mørkt og koldt, da jeg nåede frem til Sorøs forstæder. Jeg ringede på og blev lukket ind. Jeg blev vist op ad den halsbrækkende trappe uden gelænder (FÅ DET DOG ORDNET).

To piger var tilstede Debuterende Alexandra og Michella. Sidste var igang med en afsked, men jeg ville gerne hilse på begge piger, da jeg ikke kendte dem (endnu).

Først hilste jeg på Alexandra, en køn, langbenet pige, med et sødt smil. Siden kom Michella...og hun slog benene væk under mig, slettede min korttidshukommelse og sendte en hel del blod under bæltestedet. Hende skulle det være!

Spurgte efter et bad, hvorefter jeg blev vist ind i det forholdsvis nye, meget lille badeværelse. I min lettere demente tilstand havde jeg fået byttet om på navnene, så derfor blev jeg lidt overrasket, da Alexandra kom op ad trappen. Frygteligt pinligt for mig, at måtte sige, at det nu ikke lige var hende jeg havde ventet. Nøj, hvor jeg følte mig dum og ussel.

Michella kom så op ad trappen, næsten som Vorherre havde skabt hende...hun havde sko på. Jeg gav hende pengene og før hun var tilbage, havde jeg mindre tøj på. Jeg må sige (uden at vide hvordan Alexandra er) at jeg var og blev glad for mit valg. En sød, smuk og velskabt pige, der ydede en fortrinlig indsats. Kram, kys, kæl og sex i en skøn blanding. Bare tanken giver mig faktisk en halvfed på (i behøver ikke forestille jer det, fjern straks billederne fra den indre nethinde). Det er lige den straks oplevelser, der gør at jeg fortsætter med denne hobby. Og jeg skal helt klart en tur forbi igen.

Fik jeg skrevet at hun er en rigtig smuk pige? Hendes smukke bryster er ikke helt økologiske, men absolut blandt de smukkeste og dejligste at røre ved, jeg følte mig ikke generet af det ekstra fyld.

Links:

http://www.eventyrpigerne.dk/girls/michella/index.php

http://www.sexyclub.dk/girls/michella/index.php

Venligst OT

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun taler ikke dansk og ville ikke røbe sin nationalitet eller alder, men mangt og meget andet fortalte hun mig....og lovede mig at fortælle mere om sig selv næste gang. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...