Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hun hedder Geo og giver super massage. Hendes ekstra ydelser varierer lidt i forhold til udbud men jeg har kun gode oplevelser med hende. 

Skrevet
Skiderik skrev, for 24 minutter siden:

Hun hedder Geo og giver super massage. Hendes ekstra ydelser varierer lidt i forhold til udbud men jeg har kun gode oplevelser med hende. 

Synes nok at det var pigens navn, men var ikke sikker, derfor ville jeg ikke kloge mig på det. Det er også hende der ejer klinikken, ik`???????

Skrevet

Jo så vidt jeg er orienteret er hun også ejer eller i hvert fald bestyrer.

Skrevet

Hun giver en super god massage, tror ikke du skal forvente mere end et HJ hos hende

Skrevet

@TboneDK Har du nogle erfaringer med Nina samme sted?

Skrevet
SweetRelief skrev, for 20 minutter siden:

@TboneDK Har du nogle erfaringer med Nina samme sted?

Nej, hende har jeg ikke være sammen med.. 

Har været Hos Cindy (pigen med de mange tatoo på billede), der kan du få full packet, også en lækker ung thai .. 

Redigeret af TboneDK

• 9 months later...
Skrevet

Var hos Cindy i dag til en omgang FP og kan bestemt bekræfte hun er mega nice og meget sprød pige, efter min smag.

• 4 weeks later...
Skrevet

Er der nogen der ved om Geo giver B2B? den krop ville jeg fandme gerne masseres af, og i nærkontakt med.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.