Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Trinetease
Alkoholikeren skrev, for 24 minutter siden:

Kære træmand, fejl 1 er at du møder op i mindre beruset tilstand, fejl 2 er at damen tager i mod dine penge - vel vidende at du har drukket, resten er et skævt samspil, nej du skylder hverken blomster eller gaver - du betalte for tiden fik ikke ydelsen.

Lær af det - drik efter besøg, og tag en spiller før du går på bordel, hvis det er et problem at du kommer så hurtigt at det giver begrebet "quicke" ny mening. :) 

Vh Alko

Jeg er lidt ked af at gentage mig selv.....men det er altså ikke altid at man kan lugte/se det lige med det samme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mr.wood skrev, den 15. marts 2016 at 03:48:

Jeg havde i månedsvis glædet mig til dette besøg hos den lille Emailie, som rent faktisk virker som en skide sød pige, der gerne vil give en god oplevelse. Uheldigvis var jeg ikke 100% appelsinfri ved ankomst, da det er den eneste måde jeg ved jeg er i stand til at både af slappe af og holde mere end 2 minutter hos en GP. Det skal siges jeg er en meget genert anlagt person.

I dag havde jeg måske gået en anelse over stregen hvilket gav mig lidt potensproblemer: Og det er her jeg føler man er i stand til at skelne mellem de rigtigt serviceminded piger og de andre.. Der blev ikke udført meget engagement i at få den op og køre, så vi kunne hygge os, så hun tilbød mig at komme hende ud over brysterne.. I det tilfælde ved jeg at jeg har brug for olie for at kunne nå det inden for den tidsramme, men det viser sig så at pigen er allergisk for olie - hvor uheldig kan man lige være?

Alt i alt, jeg vælger at tage lidt olie i hænderne for at kunne spille den af på mig selv og komme ud over hendes små bryster, men i det jeg får spildt lidt olie på madrassen vælger hun at stoppe legen og bede mig om at tage tøj på og gå..

Sum af sumarum, jeg fik lov at betale 1000 kr for at smøre mig ind i olie og sendt ud af stedet. Der var ingen halv skade eller noget som helst, da de mener at jeg har ødelagt deres madras.

Her må jeg indrømme at jeg ikke ved hvad tid jeg skal stå på, da jeg altid er ude på at give pigen mindst en lige så god omgang som jeg ønsker at få tilbage.. Jo jeg var lidt klodset i dagens anledning og vi kom sgu nok forkert ind på hinanden, men at jeg skal betaler 1000kr for absolut ingenting er da lidt over stregen? eller er det bare mig? De siger at madrassen er ødelagt, men det tvivler jeg rent ud sagt på.. Jeg er kun en fattig studerende og jeg skal spare op i lang tid for at kunne få glæden af en GP :/

Som andre har nævnt må du få styr på din generthed og droppe alkoholen. Bare sådan helt generelt.

Der er ingen der rigtigt har været inde på om det kunne være pigen der også er noget galt med. Nu når det er Emmalie der er tale om, er jeg overbevist om at hun bærer en stor del af skylden for den uheldige oplevelse. 

Emmalie kan virke sød, men hendes ageren halter langt efter. Hun er ikke imødekommende og er generelt ret kort for hovedet. Der er ikke det man må. Så har hun ømme bryster, så må man ikke røre ved hendes hår, så må man ikke dit eller dat. 

Derfor tror jeg ikke din oplevelse ville have været meget bedre hvis du var troppet ædru op, lige i Emmalie's tilfælde. 

Drop gaven og find en anden pige. Emmalie er ikke det værd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Deep skrev, for 15 timer siden:

Kan vi ikke luk den nu!

Point made :eek:

Nej, det synes jeg nu ikke. Især ikke hvis det er på din forespørgsel, da du nu nok er den person jeg har mindst respekt for på dette forum. Dig og din pseudofætter Hr. Lick Me.

Jeg prøver at hjælpe OP. Hvis du ikke har lyst til at læse tråden, står det dig frit at kigge andetsteds. Men jeg er træt af dine mærkværdige kommentarer og din "kort for hovedet" natur på dette forum. Så smut du bare videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alkohol og sex er sjældent en god blanding for som flere har nævnt står vi som piger i en meget "sårbar" situation med en mand vi ikke kender og som vi måske ikke er i stand til at greje efter få minutter og der gør alkohol det endnu svære.. Jeg tager generelt ikke imod gæster der har drukket medmindre jeg føler at jeg nogenlunde har styr på hvilket humør han er i og om han er i stand til at få noget ud af sine penge.. Ingen af os bryder os om at sende en gæst ud af døren med uforrettet sag.. Det er en service branche vi arbejder i og alle gæster er mennesker og man få Hvad man deler ud og visa versa.. Hvis vi føler i respekterer os få i samme mængde respekt tilbage og der er det rimelig respektløst at stille en pige i den situation du uheldigvis kom til at stille Emmalie i.. Men skidtet kan smutte for alle og du virker til at ængre din handling og så er den historie ikke længere.. Hvis du selv kan se din fejl kan vi vel ikke være herre over at dømme hvem fejlen opstod hos for ingen af os var der og du tog den på dig.. Jeg håber ikke du er blevet skræmt helt væk fra dine besøg og så håber jeg du finder vej ned en anden dag lidt mere ved dine sansers fulde fem.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mr.wood skrev, den 3/16/2016 at 11:58:

Det skylder jeg hende vidst :)

mr.wood - gå ned til Romantica og tag en snak - med mere - med Jennifer. Jeg tror, hun vil være god at - komme videre på!

Del dette indlæg

Link til indlæg

I mine yngre dage har jeg i den grad afsluttet mange byture på diverse bordeller i byen: club erotica, stargirls, pussy galores osv. Jeg var på ingen måde appelsinfri og det var klart for alle udover de komplet blinde - så den der med at pigerne afviser en pga fuldskab er bullshit, ligeledes bør du heller ikke undskylde for at være fuld, kun hvis du har været ubehagelig (fuld eller ej). Hvis pigerne ikke ønsker fulde kunder kan de gøre opmærksomme på dette og afvise sådanne i døren eller det sekund det erkendes (og ja det kan til tider være svært at spotte), men at tage sig fuldt betalt er ikke i orden.

I samme åndedrag så er det nok ikke helt sundt at du behøver et par øl til at gøre dig klar. Havde samme problem (med at være klar til besøg), den bedste løsning er at gøre pigen opmærksom på dette når du booker tid - pigerne er prof og kan for det meste hjælpe dig godt igennem eller henvise til en kollega der kan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
gomorra skrev, for 14 timer siden:

I mine yngre dage har jeg i den grad afsluttet mange byture på diverse bordeller i byen: club erotica, stargirls, pussy galores osv. Jeg var på ingen måde appelsinfri og det var klart for alle udover de komplet blinde - så den der med at pigerne afviser en pga fuldskab er bullshit, ligeledes bør du heller ikke undskylde for at være fuld, kun hvis du har været ubehagelig (fuld eller ej). Hvis pigerne ikke ønsker fulde kunder kan de gøre opmærksomme på dette og afvise sådanne i døren eller det sekund det erkendes (og ja det kan til tider være svært at spotte), men at tage sig fuldt betalt er ikke i orden.

I samme åndedrag så er det nok ikke helt sundt at du behøver et par øl til at gøre dig klar. Havde samme problem (med at være klar til besøg), den bedste løsning er at gøre pigen opmærksom på dette når du booker tid - pigerne er prof og kan for det meste hjælpe dig godt igennem eller henvise til en kollega der kan.

Som gomorra, startede også jeg alle mine bordelbesøg i de unge dage med en pæn druktur, og jeg er aldrig blevet afvist af den grund. Alle GP'erne modtog mig altid med et grin, når jeg kom pænt overrislet ind af døren, og alle besøgene forløb fint og godt for begge parter. Om GP'ernes holdning er ændret hvad det angår de sidste 20-30 år, skal jeg ikke kunne sige - druk før bordelbesøg (og druk i øvrigt) er jeg gået helt væk fra for mange år siden...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hæhæ uden at ville afspore tråden, så tror jeg pigerne fik sig en del billige grin (og i hvert tilfælde lette penge) over mig :D

Tror faktisk at den hedengangne (og nu omvendte) Marie Mille direkte sagde til mig at min tilstand kunne hun ikke garantere at jeg kom, men at hun med glæde ville gøre forsøget - jeg betalte for den store tur og endte med et handjob mens vi diskuterede Israel :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nok forskelligt fra pige til pige hvordan de reagerer - men den generelle indstilling kan godt have ændret sig over et spand på 20-30 år, ligesom der er så meget andet, der har.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Mr. Wood :-) 

Tror ikke helt du husker "slagets gang" vedr. dit besøg hos Emmalie. Lang historie kort - du var en tirsdag formiddag påvirket af både alkohol og narkotika (hvis mest det sidste) og ingen af delene virker sådan rigtigt godt på en go' erektion ;-) Emmalie opdagede det ikke til en start,- men du fortalte det selv da akten var gået i gang. I havde prøvet alverdens ting i 10 min, da du så vælger at hælde 4/5 af en flaske olie ud over din penis og sengen selv!! Hvilket resulterede i en seng, madras, håndklæder, lagener, puder osv var smurt ind i olie. Emmalie siger stop, og du siger ok. Tarveligt at prøve at lægge skylden på Emmalie i en sådan situation. Men alt tilgivet og glemt herfra nu, så du skal vide at du er MEGET velkommen hos Emmalie og resten af os i ÆDRU og UPÅRVIRKET tilstand :-)

Hilsen fra os alle 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold nu op, hvor er der kommet mange indlæg mens jeg har været på ferie! Jeg kan ikke overskue at svare jer alle hver især, men tak til jer for at kaste et (mere eller mindre) objektivt perspektiv over hele situationen. Det har været helt kanon at få lov at se situationen fra flere vinkler:) 

Jeg har været nede med blomster for stiv eller ej og uanset hvem der er skurken i det her, har pigen haft en ubehagelig oplevelse pga. olien, hvilket jeg udemærket forstår.

Til Romantica vil jeg gerne lige svare til deres indlæg her på tråden, at jeg ikke har prøvet at skyde skylden på Emmalie på noget tidspunkt. Jeg ville bare have noget perspektiv på situationen og hvem kan give mig et bedre svar end vores community på eroguide? Dog husker jeg godt slagets gang og vi havde ikke prøvet "alverden", men hun tilbød mig at jeg kunne komme ud over hendes bryster. Personligt gider jeg ikke have en spiller uden smørelse, så jeg ville selv klare det og ja jeg spildte olie - sikkert mere end jeg lige selv var bevidst om, men jeg tror ikke på at der røg 4/5 af en flaske.

Uanset mængden af olie og de andre faktorer er jeg inderligt ked af at jeg har givet Emmalie en ubehagelig oplevelse. Det har hun fået en undskyldning og nogle blomster for.

Del dette indlæg

Link til indlæg

God stil, mr. wood. Hatten af for det.

Du har som jeg ser det heller ikke været i ond tro ud fra det du fortæller. Shit happens.

Emmalie kunne sikkert også have håndteret situationen bedre, men måske hun var utryg pga. alkohol. 

Redigeret af shbshg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...