Hop til indhold

Recommended Posts

Så skal jeg da lige love for der er sket noget på Koldingvej. Var forbi for at se om Yen selv var i forretningen . Det Var hun . og sammen med hende 2 nye unge piger.

Kunne dog kun se den ene af dem , men hvilken en . Fik hurtig en aftale om at det var hende jeg skulle prøve. Fandt ud af da vi kom ind i rummet , at hun taler et rimeligt engelskl

Hun fortalte hun hedder Dau eller Dev , ikke hel sikker på navnet  hun er 23 år slank med langt sort hår , en dejlig bagdel og naturlige bryster.

Fik mig klædt af . og startede massagen Fik en rimelig hård omgang massage i ca 20 min ,fik så besked om at vende om.Derefter ca 10 min på forsiden ,uden alt for meget pillen.

Så kom spørgsmål om handjob , og jeg spurgte til mere , det var ok. Vi blev enige om body to body  , og et blowjob . Hun fortalte at hun ikke var forvent så jeg kunne bare dirigere med hende . Det endte også med at vi lå i en 69 og jeg fik det skønneste våde blow - så kalder så absolut på en gentagelse , efter badet snakkede jeg lidt med Yen , og hun fortalte at fremover var det de 2 unge og hende selv der var der.

http://yen-thaimassage.dk/index.html

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi for nogle dage siden, og fik massage af en forholdsvis høj og ung pige, med langt hår - hun hed nok Dau eller lignende. Talte en blanding af engelsk og dansk.

Massagen var måske til den bløde side - var ved at falde i søvn flere gange, og det var på sin vis også dejligt afslappende.

Jeg nøjedes med et handjob, som var forholdsvist automatisk og "koldt". Ikke noget kæleri som sådan, bare lige på og hårdt.

@thaieater: Hvad måtte du slippe for seancen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld den lange svartid.prisen kan vel altid aftales individuelt, men var det jeg betragter som almindelig Vejle priser, otte hundrede dask.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimassageentusiasten skrev, den 14/3/2016 at 20:50:

Jeg var forbi for nogle dage siden, og fik massage af en forholdsvis høj og ung pige, med langt hår - hun hed nok Dau eller lignende. Talte en blanding af engelsk og dansk.

Massagen var måske til den bløde side - var ved at falde i søvn flere gange, og det var på sin vis også dejligt afslappende.

Jeg nøjedes med et handjob, som var forholdsvist automatisk og "koldt". Ikke noget kæleri som sådan, bare lige på og hårdt.

@thaieater: Hvad måtte du slippe for seancen?

Hvad gav du for massagen og HJ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
bond skrev, for 7 timer siden:

Hvad gav du for massagen og HJ?

Jeg er kommet rigtig meget hos Yen og for mig er der ingen tvivl om at dét r dét bedste sted i byen .

Du spørger på prisen,men prøv selv at besøge dem,hun er altid åben for at give en god pris på dét du har lyst til

God fornøjelse,du har noget at glæde  dig  til. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaieater skrev, for 15 timer siden:

Jeg er kommet rigtig meget hos Yen og for mig er der ingen tvivl om at dét r dét bedste sted i byen .

Du spørger på prisen,men prøv selv at besøge dem,hun er altid åben for at give en god pris på dét du har lyst til

God fornøjelse,du har noget at glæde  dig  til. 

 

 

Jeg er helt enig også!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...