Hop til indhold
22 cm and thick

Nam nam

Recommended Posts

Ja, Ja,,,,, men er det Karen, Livia, Cindy eller en fjerde der er på billederne, Tja........................

Del dette indlæg


Link til indlæg

God morgen

Jeg var der i lørdags, og er ret sikker på at billederne af pigerne var ægte. Hvis ikke har de fundet nogen der lignede RIGTIG godt. Men måske nok et par år gamle. Rosa som tidligere har været der og som jeg varmt kan anbefale har uden tvivl ægte billeder. Cora som jeg absolut IKKE kan anbefale har også.

Glæder mig til at høre om din oplevelse pedersen86.

God dag til jer alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik besøgt Cindy, hun er 29 og ikke 25 som i annoncen.

 Som 22cm har jeg lidt svært ved at vurdere om billederne er ægte, hvis de er, er de nok fra da hun var 25 år.

 Men rigtigt sød og varm pige, har sjældent oplevet en GP blive så våd, ingen tvivl om hun nød hvad hun lavede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Dejligt at høre Pedersen. Om hun er 25 eller 29 er ikke så afgørende, men bare lidt ærgerligt at de ikke kan være lidt mere præcise med deres alder. Håber hun stadig er der i næste uge, så vil jeg en tur ind til hende. Skal lige præcisere det jeg skrev om at jeg havde været der i lørdags. Det kan vist nemt misforståes som om det var Cindy jeg var hos, det var det ikke. Hun hed Diana, læs evt. anmeldelse her:

Ha' en god dag gæve svende. Og få jer noget:

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Øv, øv, øv... Men håber der kommer en anden i stedet så. :-)

Hende jeg var hos i lørdags mente ikke hun kom igen da der vist ikke var voldsomt mange penge i det.... Desværre....

Det kan ikke undre nogen. Der er jo pludselig mange flere nye lækre piger på markedet. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...