Hop til indhold
En duft af Østen

Gang Bang Events efterlyses

Recommended Posts

Da jeg har prøvet så godt som ALT indenfor det seksuelle område, mangler jeg stadig at prøve et såkaldt " Gang Bang Event " ...

Jeg er yderst interesseret i at høre nærmere fra du/ jer der kunne være lige så interesserede i at introducere mig til dette.

Jeg har deværre IKKE stedet for sådan en speciel begivenhed, så jeg vil blive rigtig glad for hvis der kunne findes en god løsning for mig.

Jeg kan kontaktes på mobilnr. : 50 15 20 43

De hjerteligste hilsner fra Lise, og på forhånd tusind tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Kære Lise

der er et glimrende værelse på Frederiksberg lige ved forum du kan finde på nettet

pussy galores udlejer også på timebasis 

jeg er frisk på at deltage hvis det passer med tidspunkt og dag ;) 

held og lykke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
En duft af Østen skrev, 1 time siden:

Da jeg har prøvet så godt som ALT indenfor det seksuelle område, mangler jeg stadig at prøve et såkaldt " Gang Bang Event " ...

Jeg er yderst interesseret i at høre nærmere fra du/ jer der kunne være lige så interesserede i at introducere mig til dette.

Jeg har deværre IKKE stedet for sådan en speciel begivenhed, så jeg vil blive rigtig glad for hvis der kunne findes en god løsning for mig.

Jeg kan kontaktes på mobilnr. : 50 15 20 43

De hjerteligste hilsner fra Lise, og på forhånd tusind tak

Jeg kunne være behjælpelig, har sendt dig en PM.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej kære aktivvestegnsbi ...

Jamen det lyder da SUPER dejligt.

Men hvad ligger der i dette " at være mig behjælpelig " ,.. på hvilken måde mener du ?

Jeg er bosiddende i Korsør Centrum

og jeg er selvtransporterende da jeg selv har bil

Kærligst, Lise

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Nille skrev, for 4 timer siden:

Det har jeg foreslået :D 

Lad os krydse fingre for det ender med fest :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal afgøre om du vil have penge for det. Er det (gratis) anbefales swingerklub, ellers annoncelight.dk. Men der er efterhånden mange piger der vil afholde det, så (markedet) er trygget. Du skal have en til at hjælpe dig også. Ellers er det en fed oplevelse for pigen ja også fyrene. Det hander sig kun om sex, derfor kan gifte sagtens være med til det.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...