Hop til indhold
torbenb

Lærke Aarhus

Recommended Posts

havde fornøjelsen med Lærke i Aarhus:

https://annoncelight.dk/showad/159630

Aftalte tid per mail og dukkede så op på en adresse i universitetskvarteret i Aarhus.

en høj (ca 1,80) slank lyshåret pige med et smuk ansigt. Bryster har fået lidt hjælp og er velproportionerede. Det er pigen på billederne.

Aftalt var 1000 kr for en halv time som vi fik til at gå hurtigt. Hun giver BJ med hue på og det er i orden med mig.

Meget indlevende og ret livsglad pige. Hun siger at hun kun arbejder i den her branche en gang imellem og ellers læser. Det lyder til at passe.

Har lidt jysk accent.

Alt i alt en meget god oplevelse, hende kunne jeg finde på at besøge igen. Pigen er reel og holder hvad hun lover.

Torben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun har smukt ansigt og flot krop og nem at snakke med. Har mødt hende for halv år siden en enkelt gang og vil gerne gentage igen, men ikke lykkedes endnu.

Klart anbefaling fra min side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også overvejet at bestille en tid hos hende. Hendes tider ligger desværre lidt oppe af mit arbejde.

 

Men mange tak for en god anmeldelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...