Hop til indhold
Dustman

Roselil90 sugar babe

Recommended Posts

Guest singelmanden

Har været sammen med hende. Hun er sød og rar, men hun lader ikke til at nyde sex. Hun er bare helt tavs og stirrer ud i luften med et tomt blik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
StorStivPik-i-DinMiddagsm skrev, for 11 timer siden:

Kan genkende disse beskrivelser. Hun har en kugledyne, hvilket tyder på lidt psykisk sårbarhed 

Kan du uddybe kugledyne? Og evt hvordan der linker til psykisk sårbarhed? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 7 minutter siden:

Kan du uddybe kugledyne? Og evt hvordan der linker til psykisk sårbarhed? 

Prøv at google det. Så finder du hurtigt svaret. Det behøver dog ikke nødvendigvis altid at være sådan. Men kan være det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StorStivPik-i-DinMiddagsm skrev, den Friday, July 22, 2016 at 23:49:

Kan genkende disse beskrivelser. Hun har en kugledyne, hvilket tyder på lidt psykisk sårbarhed og så var min oplevelse at der ikke var meget charme eller duft af roser.

 

Dog skal det siges at hun ikke gav op på mig selv om det var op ad bakke i.f.t. at opnå klimax ;)

Hvad gav du for det, og hvor lang tid fik du ved hende...? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest singelmanden skrev, den 15/3/2016 at 10:29:

Har været sammen med hende. Hun er sød og rar, men hun lader ikke til at nyde sex. Hun er bare helt tavs og stirrer ud i luften med et tomt blik.

Jeg kan ikke genkende dette - men jeg husker måske også forkert. Prodilen er ikke længere aktiv, så jeg kan ikke tjekke om det er hende eller ej.

Jeg havde fornøjelsen af en Roselil fra Odense, som jeg så 4-5 gange . En køn og fræk Studerende pige på vistnok 26 år. Hun var bestemt ikke overvægtig, men heller ikke åleslank. Jeg husker hende som både sød og fræk, og hun elskede i den grad at blive slikket. Ja hun ringede faktisk nogle gange, blot fordi hun var liderlig. Første gang fik hun vist 1000,- og de efterfølgende gange, var der ikke kontanter indblandet, men gaver, som en parfume.

Men det lyder ikke som den samme pige, for hende her, var der bestemt meget lyd på, og hendes ansigtsudtryk var alt andet end tomt . Jeg savner ofte hendes liderlige væsen, men jeg tror ikke hun har været aktiv i nogle år. P hvis du læser med, er du velkommen til at kontakte mig, hvis et passer i dine planer.

Mvh

M

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...