Hop til indhold
Nille

Nille spiste Bøf & Blow hos Cassiopeiastars :)

Recommended Posts

Jeg var så heldig at vinde en Bøf & Blow oplevelse hos Cassiopeiastars og jeg kvitterer som tak med en beretning. Til alle I liderlige fyre derude, prøv det til næste år !

Det er bedre end restaurant Noma :D I hvert fald på blow-oplevelsen :D 

Jeg ankom på slaget 19 til lysthulen Cassiopeiastars på Ringstedgade 5.
Udenfor indgangen mødte jeg en af deltagerne som havde samme ærinde som mig, nemlig at opleve Bøf & Blow.
Indenfor blev vi budt velkommen, vi satte os til rette i det store rum til højre for entréen. Ved bordet sad der allerede 2 herrer klar.
Vi var nu fuldtallige og det sjove kunne begynde, pigerne kom ind og hilste iført frække stuepige/tjenestepige uniformer.
b5e1f0ece04239c66b281ae75e00a402.jpg

Dog uden top, pigerne var iført BH.

De frække piger som opvartede os i aften var:
Mia, en spansk skønhed med et sødt smilende ansigt, hende havde jeg et godt øje til :D Hun bar samme sorte/røde stilletter som på billedet, jeg elsker piger i stilletter :D 
http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=743

Mia.thumb.jpg.ad9e63a31ad8989777bb41f7d8

Emma, en dansk høj slank, sexy smilende frækkert
http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=736

Emma.jpg.255dbc9064881f7d3aa93ddd972d94e

Freja, en dansk rødhåret frækkert, der har et super frækt glimt i øjet
http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=741

Freja.jpg.2c856177b12a85571ca73f6bc61e73

Pigerne spurgte hvordan vores bøf skulle være, vi bestilte lidt forskelligt lige fra rare til welldone.
Maden blev tilberedt af husets frække kok (en af husets piger) ude i køkkenet... jeg fantaserede lidt om hun nu også var topløs eller bundløs ude i køkkenet :D
Imens maden blev tilberedt havde pigerne en leg til os, det var en quiz om alverden spørgsmål omkring pigerne og Cassiopeiastars, lige fra pigernes brystmål til
pigernes favoritstilling, for hver rigtig svar fik vi en "guldmønt". Den som fik flest guldmønter vandt en hemmelig præmie, som blev afsløret senere.

Jeg vandt dog ikke quizen, det var min sidemand, som havde held i sprøjten og løb med præmien :P
Nu var maden klar, menuen lød på bøf med bagte kartoffel, hvidløgsbrød, lidt dip og lidt grøntsager garniture. Det smagte udmærket til lejligheden, ikke gourmet eller Mash standard, men nu var det ikke maden vi kom efter :D
Inden jeg fik tænderne i bøffen smed pigerne BH'erne, uha nu var det svært at koncentrere sig om maden. Jeg smagte på bøffen, men mit fokus var på pigernes bryster, 
der var 3 par søde, ægte bryster at kigge på :D

Jeg spiste nu ca. 1/3 af bøffen samt tilbehøret, Mia kom om bag mig og masserede mit bryst med begge hænder og pressede sine fritstående bryster ind over min nakke og masserede mit baghoved med brysterne.
Uha jeg prøvede at holde fokusset og koncentrerede mig om bøffen, jeg vil nødig fremstå som en liderlig kvindebedårer, selv om jeg inderst inde havde lyst til kaste mig over hende, sengen lå lige ved siden af :D    
Jeg holdt mig i skindet og forsøgte at spise videre, nu udfordrede Mia endnu mere min standhaftighed, hun kærtegnede mig i skridtet og hun kunne mærke jeg sad med en bule i bukserne.
Hun bad mig rykke lidt tilbage så hun fik mere plads til at lege, hun satte sig overskrævs og begynde at gøre sig til. Nu havde jeg glemt alt om bøffen.
Hun førte mine hænder op til sine bryster og jeg befamlede dem blidt. Hun begyndte at åbne mit bælte, knappede mine bukser op og kærtegnede min pik, hun spurgte sødt om jeg kunne tage bukser af. :D

Det gik ikke mange sekunder før jeg fik bukserne samt underbukserne af, jeg var allerede stiv, hun fik sat kondomet på med munden. Det var en fræk deltajle, som giver bonus i min bog.
Jeg elsker når pigerne kan dette trick. Hun begyndte på et langt, varierende, dybt og skønt blowjob...jeg vil skylde på 20+ min...Imens kunne jeg se ud af øjenkrogen, at de andre piger var godt i gang med de andre herrer. Alle så ud til at nyde det ligeså meget som mig. Det var meget frækt at se pigerne i synkron blowjob "action". Efter en stund skiftede pigerne "partner" så vi kunne prøve blowjob fra forskellige piger.

Et ny kondom kom på og jeg fik et dejligt ihærdigt BJ af Emma, hun var mega fræk at se på og hun holdt øjenkontakt mens hun suttede. Jeg havde fat i hendes hår med den ene hånd (ikke noget voldsomt) og den anden hånd på hendes bryst, lækkert ! Vi fik korte pauser indmellem til at spise videre og drikke lidt.
Jeg nåede ikke at få et BJ af Freja, da hun var optaget med de andre herrer, men ud af ansigtsudtrykkene vurderer jeg at Frejas blowjob var dejligt.
Blowjobbene varede i ca. en times tid indtil der blev banket diskret på døren af telefonpigen og vi kunne regne ud at alt godt får en ende.

Vi fik kys og kram af pigerne og vi takkede for deres frække indsats. Det var en oplevelse udover det sædvanlige :)
Alle piger var på, glade, smilende og ydede deres bedste, stemingen var god, fræk og smadderhyggelig. Vi blev enige om det var ikke sidste gang vi kommer til Bøf & Blow :)

Jeg var fristet til at tage en omgang sex med en af pigerne, men det måtte blive en anden dag med bedre planlægning, jeg var lidt træt efter arbejde i dag (det var jo mandag).

På vejen hjem kørte jeg forbi Jensens Bøfhus i nærheden, de havde stadig åbent, folk sad og spiste bøf, jeg tænkte: Hæhæ de skulle bare vide hvilke dejlige oplevelser jeg lige har fået :D

Tak til Cass og pigerne ! I gjorde det godt :D 

Kram

Nille

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wuhuuuuu.... blow i cirka en times tid med to/tre så søde piger... Og i frække brødres selskab. Det må have været et syn for guder, og jeg kommer da i helt godt humør efter sådan en beretning.

Jeg havde selv i den grad overvejet at deltage i set-uppet, men var stadig lidt mat i sokkerne efter hårdt arbejde i weekenden :-) 

Håber Cass vil tilbyde noget lignende snart igen. Inden det for alvor bliver sommer, kunne det være super dejligt at blive helt strandklar med fx bikiniklædte piger til et Beach & Blow.

Der kan i servere lidt lækker velskåret frugt eller en sandwich og måske en kold øl. I'll be there :-) 

Taf for stemningsfuldt referat, Nille

Venligst

French

Ps: Jeg er godt klar over, at der var annonceret med blow, men var der slet ikke noget frem og tilbage ? :-) 

Pss: Vil du ikke også lige afsløre hvilken hemmelig præmie guldmønterne 'udløste' :-)

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tack för en god anmeldelse. Mycket kul att Cass provar events nu. Förra systerklubben Cat House i Helsingör hade några riktigt bra sexpartyn förut. Jag ser fram emot fler events på Cass och vad jag har hört från några av pigerne planeras fler events under året. Keep up the great spirit! /A

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fantastisk læsning :-D Og hvilket genialt koncept. 1 times blow!!  så længe kunne jeg nok ikke holde. Var der plads til flere omgange?

Del dette indlæg

Link til indlæg
mortenK skrev, 1 time siden:

Fantastisk læsning :-D Og hvilket genialt koncept. 1 times blow!!  så længe kunne jeg nok ikke holde. Var der plads til flere omgange?

Ja der var plads til flere omgange, der var god tid, vi fik 1 time 35 min. i alt incl. quiz, spisning og hygge. Så Cass var "large" ned tiden her. 

frenchlover1 skrev, for 1 time siden:

Ps: Jeg er godt klar over, at der var annonceret med blow, men var der slet ikke noget frem og tilbage ? :-) 

Pss: Vil du ikke også lige afsløre hvilken hemmelig præmie guldmønterne 'udløste' :-)

Konceptet var Bøf & Blow, du kunne tilkøbe flere ydelser efterfølgende.

Jeg var faktisk ikke helt klar over hvad den hemmelige præmie indeholdte, det må vinderen afsløre :) Jeg havde fokusset på pigerne :D 

kattjakt skrev, 1 time siden:

Tack för en god anmeldelse. Mycket kul att Cass provar events nu. Förra systerklubben Cat House i Helsingör hade några riktigt bra sexpartyn förut. Jag ser fram emot fler events på Cass och vad jag har hört från några av pigerne planeras fler events under året. Keep up the great spirit! /A

Jeg kan fornemme at Cass, holder noget sexparty eller tema event i nær fremtid, så hold øje med dem.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg kigger ned i gaveposen så er der to fede cigarer, som skal babbes næste gang jeg får et blow af en at de hotte cassiopeiastars, et par sorte sokker, som man altid skal ha med i lommen fordi dem man havde på er så svære at finde i den dunkle belysning når man er helt skeløjet efter en orgasme.. (Cass har mange ensomme sokker) Så er der et transportabelt sæt af velduft prøver: parfume, facescrup,moisturiser og läkerol med lakrids. Kort sagt, den fulde pakke. Thumbs up for kreativiteten og signalværdien.

tak for en gennemført lækker valentines oplevelse 

(MetroExpress blow me)

Redigeret af ShortyMorty

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen
Angelina Angel skrev, for 3 timer siden:

Det lyder okay frækt :shock::-D

Jaaaaa

vi burde have mange flere af disse bøf og blow job dage :) 

skal vi ikke bare blive enige om det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen
Angelina Angel skrev, for 7 minutter siden:

Altså hvis der er sex til mig i sidste ende så kan vi godt aftale det :D

Det er jeg da sikker på vi kan finde ud af :)) 

send evt pm - så kan vi tage detaljer omkring bøffen og evt hvor mange fyre du vil have sex med :) kan nok godt skrabe et Crew sammen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 17 minutter siden:

Det er jeg da sikker på vi kan finde ud af :)) 

send evt pm - så kan vi tage detaljer omkring bøffen og evt hvor mange fyre du vil have sex med :) kan nok godt skrabe et Crew sammen 

Jeg springer bøffen over og går direkte efter desserten :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 22 minutter siden:

Haha hvordan fik jeg lige viklet mig selv ind i et gangbang? :D

Vi, som har mødt dig, er sikre på, du vil være velegnet. - Du har det i dig - det der...

(... og så er du jo sød tillige med)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 30 minutter siden:

Jeg vil sku gerne være med i en gangbang med dig smukke Angelina Angel   knus fra Markild

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo
Angelina Angel skrev, for 14 timer siden:

Altså hvis der er sex til mig i sidste ende så kan vi godt aftale det :D

Hvis dét er eneste kriterie for at du er klar, tror jeg alle mænd herinde melder sig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo
Angelina Angel skrev, den 16/3/2016 at 00:53:

Vil også gerne deltage i et multitimers gangbang med Angelina .. Hvor deltagerne er mig og hende ;]

Del dette indlæg

Link til indlæg
Angelina Angel skrev, den 16/3/2016 at 00:53:

Jeg vil bestemt også gerne være med i en gangbang med Angelina :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...