G-strengen 4 Skrevet 14. Marts, 2016 Hej Er der nogen som har været her for nyligt, og har noget at fortælle om oplevelsen? Har læst en anden tråd om stedet, men vil gerne høre en opdateret anmeldelse! G-strengen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 220 Skrevet 15. Marts, 2016 Håndklæderne har fået en anden farve. Er det andet du vil vide? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G-strengen 4 Skrevet 15. Marts, 2016 Som udgangspunkt er jeg tilhænger af, at hvis ikke man har noget fornuftigt at sige, skal man slet ikke sige noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 104 Skrevet 15. Marts, 2016 Du kunne jo tage en for holdet, og afprøve stedet, og giv en anmeldelse herinde.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KAN 23 Skrevet 15. Marts, 2016 Jamen jeg har lige været forbi inden for den seneste uge. Stedet var pænt og rent og det var nemt med parkering. Blev modtaget af en meget venlig pige på alderen 35 - 40 år (mit bedste bud) Bestilte Olie massage til 300 DKK - betalte og hun gik i gang. Massagen var ok - ikke prangende. Hvad der kan forventes for 300 DKK. Overvejede ganske kort et HJ, men pigen var ikke helt min type. (lille og buttet), så jeg droppede det i denne omgang. Hun virkede næsten lettet over, at jeg kun ønskede massage Derfor kan jeg desværre ikke give en anmeldelse på HJ - BJ eller lignende..................... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FAT 26 Skrevet 17. Marts, 2016 Gentlemen. Var forbi for nogle uger siden, efter flere gode anmeldelser. Spurgte om det var muligt at komme i bad bagefter..... "Ja, det koster 50 kr" Vendte straks om på hælen og gik. Det vil jeg på ingen måde betale for, og jeg vil opfordre jer til det samme God dag derude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg