Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

I min søgen efter god massage faldt jeg i efteråret over Valby wellnees hvor jeg var flere gang hvorefter de flyttet lige omkring Nytår,

Nu har jeg nu fundet dem igen som Frederiksberg Thaimassage, har nu været der to gange hvor der bliver lagt vægt på massage, der er  et 

smilende humør hvad der kan være svært at finde, har kun fundet en før med så godt humør og det var vores allesammen fantasiske Bee som desværre er væk men håber hun vender tilbage en dag.

håber ikke i tror dette er reklame men jeg har levet højt på alle i andres indlæg har kun tidligere lagt indlæg ind omkring Bee

God Dag 

Hankey

PS. Kan  desværre ikke lægge links ind andet end deres hjemmeside www. frederiksbergthaimassage.dk 

de findes også på massagelisten.........

Skrevet
  • Author

Tak Jensen du havde det rigtige LInk :-)

Skrevet

no H/E?

Skrevet
Alkoholikeren skrev, den 18/3/2016 at 22:59:

no H/E?

Hvis minimum et HJ, ikke er muligt, har hun lagt stilen RADIKALT om, meeeen det er jo en også en mulighed:cool:

Skrevet

Jeg var forbi hos Maria og hun er virkelig god til at massere. Rart, at man også kan finde "rigtige" massøser i Kbh. :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.