Hop til indhold
Jasmin

Tak til Nordjyderne :)

Recommended Posts

Jeg har lige været i Ålborg. 

Det var en fabelagtig tur, for ud over at få set både Rebild Bakker, Lille Blåkilde, Skagen, Råbjerg Mile, Den tilsandede krike og meget andet af det skønne kultur og natur Nordjylland har at byde på...  så fik jeg også mødt en masse skønne nordjyske mænd... 

Og det er dem jeg gerne vil sige tak til... kollektivt... 

fordi... 

For nogle uger tilbage var jeg i Esbjerg... det var rædselsfuldt og jeg kommer aldrig nogensinde retur.... så jeg var noget bekymret for turen til Ålborg og parat til at aflyse hvis det viste sig at være lige så ubehageligt... 

MEN... 

Nøjagtig ligeså ubehageligt det var at være i Esbjerg - nøjagtig lige så fantastisk var det at være i Ålborg...  

Ud af SAMTLIGE de henvendelser jeg fik var der 4 der spurgte på noget jeg ikke tilbyder... det er så lille en procentdel at det er fuldkommen ligemeget!!! 

resten var søde, høflige belevne og ikke mindst - vidende om hvad jeg tilbyder, mine grænser og krav...... mænd fra Ålborg og omegen var indbegrebet af respektfulde!! 

Det var intet mindre end magisk at opleve kontrasten ... og i den grad at føle mit besøg værdsat og min person respekteret. Og alle som en af de dejlige gæster der ankom til mit lille sommerhus var høflige og gennemført ordentlige. Ordentlige i tale og adfærd. 

Det er uden sammenligning den bedste tur jeg nogensinde har haft... de mennesker jeg mødte var så varme, rolige, behagelige og .... ja... ordentlige. på alle måder. 

Kommer jeg igen...  MED garanti.... for hvor har det været den aldeles mest positive ferie med indlejret sex jeg nogensinde har haft.. 

Tusind tak!! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havd var der galt med dem i Esbjerg ? Spørger en lokal

 

MVH

 

Pite

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 3 minutter siden:

Havd var der galt med dem i Esbjerg ? Spørger en lokal

MVH

Pite

 

Jeg har skrevet lidt om hvordan det forholdt sig i Esbjerg i en anden tråd....  det var en uhyggelig majoritet af ubehageligheder

https://www.eroguide.dk/forum/topic/50797-normalt-og-acceptabelt-at-sælge-sex/?do=findComment&comment=411022

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan være en hård erkendelse, men har man læst en bog eller to, er det ret indforstået: Der er en forbindelse mellem demografi og adfærd. Ikke kun mellem byer. Også i andre former for sociale rum.

Såvel som der kan være forskel på Esbjerg og Aalborg, lige såvel er der forskel på Vesterbro og Østerbro. Eller Palads Bio vs. Grand Teatret. Man møder ganske enkelt mennesker som er kodet forskelligt i de respektive rum/områder.

Det er hovedtræk. Der er altid undtagelser, men hovedtrækkene dominerer.

Så måske er Esbjerg, via en historik af demografiske betydninger, kommunale beslutninger og andre kulturelle årsager, i hovedtræk blev et område hvor empatien og respekten er blevet en minoritet.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Jeg er også meget (!!!!) glad for at komme i Aalborg - de er ligesom du beskriver :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...