Hop til indhold

Bedst fra klinikkerne..

Featured Replies

Skrevet

Jeg har efterhånden prøvet en del af de tilrejsende og har været glad for det, men nu er det blevet tid til at prøve en dansk pige fra en af klinikkerne for første gang, og tænkte jeg lige ville aktivere forummet for at høre nogle anbefalinger.. :)

Til gengæld skal jeg nok 'kvittere' med en grundig anmeldelse.

Som alle andre har jeg selvfølgelig nogle præferencer, der betyder ekstra meget for mig. Det jeg går mest op i er at hun er: Smuk, petite/slank, ung (gerne ned mod de 20-22 år) og hun må også gerne have en vis naturlighed/uskyldighed over sig.

Skrevet
Deep T skrev, for 59 minutter siden:

Jeg har efterhånden prøvet en del af de tilrejsende og har været glad for det, men nu er det blevet tid til at prøve en dansk pige fra en af klinikkerne for første gang, og tænkte jeg lige ville aktivere forummet for at høre nogle anbefalinger.. :)

Som alle andre har jeg selvfølgelig nogle præferencer, der betyder ekstra meget for mig. Det jeg går mest op i er at hun er: Smuk, petite/slank, ung (gerne ned mod de 20-22 år) og hun må også gerne have en vis naturlighed/uskyldighed over sig.

https://annoncelight.dk/showad/202671

Ved ikke helt om jeg vil kalde det klinik. 

Men her får du ihvertfald alle de ting du efterlyser ..... Og det til UG med kryds og slange ;)

Skrevet
Deep T skrev, for 1 time siden:

Hvad med Daisy og Sara hos Seduction Girls  de må da opfylde dine krav og ønsker..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.