Hop til indhold

Hvem kender Rita ?

Featured Replies

Skrevet

Hej Alle

Kommer til Fyn i morgen og har kigget på Rita, er der nogen erfaringer ?

Pite

Skrevet

Der er jo nok forskel på hvilke forventninger man har. Jeg har besøgt Rita - og fuldstændig ligegyldig og uengageret oplevelse! På trods af en smilende og venlig velkomst, så var min oplevelse, at sceancen blot skulle overståes så hurtigt som OVERHOVEDET muligt. Desværre synes jeg at det er tilfældet med langt hovedparten af de udenlandske piger: Så kan jo kun bebrejde mig selv - jeg burde have være klogere... :)

• 3 months later...
Skrevet
sbrice skrev, den 18/3/2016 at 12:26:

Der er jo nok forskel på hvilke forventninger man har. Jeg har besøgt Rita - og fuldstændig ligegyldig og uengageret oplevelse! På trods af en smilende og venlig velkomst, så var min oplevelse, at sceancen blot skulle overståes så hurtigt som OVERHOVEDET muligt. Desværre synes jeg at det er tilfældet med langt hovedparten af de udenlandske piger: Så kan jo kun bebrejde mig selv - jeg burde have være klogere... :)

Måske det for dig kunne handle om, at du osse selv yder noget, for at det bliver gensidigt sjovt?? Spørger bare!!?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.