ckronhjort 1 Skrevet 14. Marts, 2016 Jeg er ny i gamet, men har før læst godt om Hedemannsgade. Gælder dette stadig? Og I så fald, hvem skal man spørge efter? Massøsen skal helst være ung (< 30) og slank - prisen er lidt mere underordnet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 570 Skrevet 14. Marts, 2016 ckronhjort skrev, for 29 minutter siden: Jeg er ny i gamet, men har før læst godt om Hedemannsgade. Gælder dette stadig? Og I så fald, hvem skal man spørge efter? Massøsen skal helst være ung (< 30) og slank - prisen er lidt mere underordnet De par gange, jeg har været i Hedemannsgade har det bestemt være unge, smukke kvinder. Ikke noget at klage over der. Det er dig ved at være et par år siden, så måske et par nyligere gæster kan chippe ind her?! Prisen er et stykke over standard Århus-niveau. Den nærmer sig 1½ tusser for fuldpakke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 28. Marts, 2016 (edited) Jeg har ikke været på Hedemannsgade i et godt stykke tid efter en knap så god oplevelse der Men det er jo fortid. Er der kommet. nogle unge flotte piger der, eller er det mest de ældre thaier der er på vagt der ?? Og er prisen steget til 1500 for den fulde pakke ?? Det koster jo en tudse de fleste andre steder. Redigeret 28. Marts, 2016 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2042 Skrevet 29. Marts, 2016 (edited) Morning var der i sidste uge. ok ung pige (under30) som har været der et stykke tid ( og nej jeg kan ikke huske navnet) ok krop men ikke tynd massage la la sex for passiv i min optik 10 sut og om på ryggen og modtage. Første gang jeg var sammen med hende var lidt bedre. pris 1000kr for fuldpakke men jeg ser nok også fattig ud. Venligst 8000 Redigeret 29. Marts, 2016 af 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg