Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er ny i gamet, men har før læst godt om Hedemannsgade. Gælder dette stadig? Og I så fald, hvem skal man spørge efter?

Massøsen skal helst være ung (< 30) og slank - prisen er lidt mere underordnet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
ckronhjort skrev, for 29 minutter siden:

Jeg er ny i gamet, men har før læst godt om Hedemannsgade. Gælder dette stadig? Og I så fald, hvem skal man spørge efter?

Massøsen skal helst være ung (< 30) og slank - prisen er lidt mere underordnet :)

De par gange, jeg har været i Hedemannsgade har det bestemt være unge, smukke kvinder. Ikke noget at klage over der. Det er dig ved at være et par år siden, så måske et par nyligere gæster kan chippe ind her?!

Prisen er et stykke over standard Århus-niveau. Den nærmer sig 1½ tusser for fuldpakke :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har ikke været på Hedemannsgade i et godt stykke tid efter en knap så god oplevelse der 

Men det er jo fortid. Er der kommet. nogle unge flotte piger der, eller er det mest de ældre thaier der er på vagt der ??

Og er prisen steget til 1500 for den fulde pakke ??

Det koster jo en tudse de fleste andre steder.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Morning

var der i sidste uge.

ok ung pige (under30) som har været der et stykke tid ( og nej jeg kan ikke huske navnet)

ok krop men ikke tynd 

massage la la

sex for passiv i min optik 10 sut og om på ryggen og modtage. Første gang jeg var sammen med hende var lidt bedre.  

pris 1000kr for fuldpakke  men jeg ser nok også fattig ud.

Venligst 8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...