Hop til indhold
IlToro

Hvem kan score min frue?

Recommended Posts

Hej.

Det her er ikke helt de samme events som der ellers er slået op herinde, men tænkte, at nogle kunne være interesseret i en udfordring :)

Fruen og jeg tager på fræk weekend i det midtjyske (Trekantsområdet) næste lørdag til søndag, hygge, champagne og masser af sex. Fruen kan godt lide frække oplevelser, og går ikke af vejen for en ekstra mand eller par i sengen, MEN det skal ikke være noget planlagt, bare opstå spontant når kemien lige er til det.

Så hvis der er nogle der mener de har charme, selvtillid og et rimeligt sporty udseende nok til at score en hot, lille frækkert på 40, så kan I jo overveje at give det et skud ;)

Nærmere info om stedet kan gives til interesserede. Du skal selv stå for entréen til feriestedet og det er vigtigt at vide, at der IKKE er garanti for noget som helst, det afhænger helt af dine scoreevner om du får lov at være med til at tilfredsstille min lækre frue. Jeg er selvfølgelig også med i legen :)

 

Redigeret af IlToro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...