IlToro 7 Skrevet 13. Marts, 2016 (edited) Hej. Det her er ikke helt de samme events som der ellers er slået op herinde, men tænkte, at nogle kunne være interesseret i en udfordring Fruen og jeg tager på fræk weekend i det midtjyske (Trekantsområdet) næste lørdag til søndag, hygge, champagne og masser af sex. Fruen kan godt lide frække oplevelser, og går ikke af vejen for en ekstra mand eller par i sengen, MEN det skal ikke være noget planlagt, bare opstå spontant når kemien lige er til det. Så hvis der er nogle der mener de har charme, selvtillid og et rimeligt sporty udseende nok til at score en hot, lille frækkert på 40, så kan I jo overveje at give det et skud Nærmere info om stedet kan gives til interesserede. Du skal selv stå for entréen til feriestedet og det er vigtigt at vide, at der IKKE er garanti for noget som helst, det afhænger helt af dine scoreevner om du får lov at være med til at tilfredsstille min lækre frue. Jeg er selvfølgelig også med i legen Redigeret 13. Marts, 2016 af IlToro 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg