Hop til indhold

Recommended Posts

har besøgt hende du linker til som "Sofi". hun hedder også "Vanessa/Wanessa"

hun var her for nogle måneder siden. fysisk en superlækker tøs, billederne er ægte. desværre er hun nok den mest elendige GP jeg nognsinne har besøgt.

måtte ikke røre nogen steder, hun tilbød ikke det der står i annoncen, virkede uoplagt og på alle måder skod indstillling.

spar dine penge, hvis du vil have mit råd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nogenlunde erfaringer med Sofi. Minus er at hun hurtigt får trukket et kondom på en helt flad pik, hvilket for mit vedkommende gør at kondomet sidder forkert. Forspil anyone? Jeg fik det så skiftet efter fætter højben var klar og derefter var det en delig oplevelse. Sofi er nu taget hjem.

Jeg har også besøgt Vanessa - en lille pige med meget store bryster, som faktisk er godt lavet i min mening. Superfransk koster +200. Det er forbudt at røre kondomet efter hun har sat det på?! Og så har hun hånden mellem dig og fissen i alle stillinger hvilket tager en del af fornøjelsen ud af det hele.

Stedet ligner en rigtig forbryder-rede. Et lille værelse i den ene ende, og et mere i den anden ende, som er lavet ved at smække en meget ucharmerende træplade op. Der er en del piger, som primært holder til i kælderen og det store værelse man først træder ind i. Begge gange rendte jeg ind i nogle mørke fyre, som nok ikke er til for at få kunderne til at føle sig sikre...

Efter Sofi ville jeg prøve igen, for hun var som sagt meget sød - men tror sgu ikke jeg kommer igen. Desuden så jeg Vivian samme sted, en af Rødovre-pigerne, hvoraf mange havde et attitude problem. Advarsel hermed videregivet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for advarslerne. Jeg overvejede at besøge Sofi/Wanessa, men syntes hun lød tvær og modvillig i telefonen, hvilket nu er bekræftet. Jeg går ud og køber påskeæg i stedet for :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...