Hop til indhold

Recommended Posts

Arrangementet i går har allerede fået omtale i den tråd, hvor det blev annonceret:

Jeg kom selv for sent til at være med fra start (private forpligtelser + jeg kørte forkert :roll: - jeg kan bare ikke komme til tiden til denne arrangørs arrangementer ...)

Til hvad Nille og Jastrau allerede har skrevet vil jeg blot tilføje:

Arrangementet var utroligt godt. Stemningen virkede god for alle deltagere og som en sjov sidegevinst fik jeg sat ansigt på nogle Eroguide-profiler. Bl.a. er det min snak med Rejse, der får mig til at oprette tråden her, fordi vi begge synes det er lidt ærgerligt, når den type arrangementer ikke får omtale i anmeldelsesforummet. Tilføjelser til annoncetråden drukner let. :)

De deltagende piger kom godt nok på arbejde - inklusive i køkkenet, men det virkede som om det gik godt. Der var en turnus til hoved-GB, hvor der kun var tre piger i gang ad gangen, så der var hele tiden en, der holdt pause i 20 min. Det virkede vist ret godt. Flere gange havde jeg stor lyst til at tage fotos, fordi det bare var et flot sceneri. Mændene var en blanding af garvede og helt nybegyndere. Jeg har svært ved at se, at man kan forlange mere af den type arrangement? Det skulle lige være, at Laura ikke havde meldt afbud - men den slags kan jo ske, og da vi nåede omkring midnat, var det mændene, der virkede mest "færdige" - flere gange måtte de deltagende kvinder se sig om efter nogen at lege med. Ærgrer mig bare over at jeg ikke fik købt en af kvinderne for mig selv til auktionen.

Det bliver svært at toppe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen

Det lyder bare som et top fedt event - hvor mange svende var i ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...