Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige været en tur hos Lanna i Randers. Jeg blev modtaget af en dame i den modne alder, sød venlig og smilende.

Jeg blev henvist til massagerummet, der alle er lukkede lokaler med døre. Et stort plus i mine øjne, idet det er mere "privat", end når der kun er et gardin mellem massage pladserne.

Jeg fik en jævn god massage, hun tog hårdt ved og kom godt i bund.

Lokalerne er venlige, det er rent, og personalet er søde, imødekommende og nærværende.

Helt klart et sted, jeg kommer igen :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altid godt med anmeldelser, det ville dog være informativt med info. omkring hvad der er på menuen. Jeg syntes det er ok at poste anmeldelser hvori der angives at der ikke er ekstra på menuen, så er vi da blevet så kloge.

Hav en god dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog også lige et smut i lokalerne hos Lanna. Kom ved middagstid, hvor 4 stk piger sad og spiste. 

Ved ikke om de slog sten/saks/papir om mig (taberen skulle massere mig....)

Jeg blev vist ind i et værelse af en ældre overvægtig kvinde og troede det var hende der gik igang med massagen. Det viste sig ikke at være tilfældet. Jeg blev masseret af en 35-40 årig, rigtig god massage uden antydning af ekstra mens jeg lå på maven. Jeg kan bedst lide ikke at aftale noget fra starten så efter ca 56 min havde hun kun fået blotlagt kalorius men ikke rørt ham. Heldigvis fik jeg mere end 60 minutter, så der blev tid til et godt hj.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...