Hop til indhold
Guest Borntofly

GB Anna nu som østeuropæer ?

Recommended Posts

Guest Borntofly

Læste følgende annonce på AL:

https://annoncelight.dk/showad/203792

Samme profil/mand som tilbyder Anna til GB og enkelaftaler . 

Nogen der har prøvet hende? Må sige at jeg synes det virker en smule skummelt det med at hun taler meget lidt engelsk(og intet dansk ). Det begynder at lugte lidt af menneskehandel. Ja, beklager . Men nogen der har været forbi og kan gøre min påstand uret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
T.Hansen47 skrev, for 32 minutter siden:

Og så på Hotel....ulovligt

Om det er fra hotel eller privat bolig kommer ud på det samme. Der er ikke en særlig pasus i lovgivningen omkring prostituion drevet fra hoteller.

Jeg synes bare det virker lidt skummelt med den her Master som beskrev konceptet med "Anna" som en ung pige som var under ham som slavetøs etc. Og det ligesom var en del af deres spil . Nu virker det bare som gement rufferi. Og hvis jeg skal være helt ærlig så er jeg ikke meget for at købe sex gennem en dansk mand af en pige som jeg ikke kan kommunikere med. Går ud fra denne Master taler hendes sprog?

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 42 minutter siden:

Og så på Hotel....ulovligt

Mon ikke der findes nogle hoteller i det område der ikke bekymrer sig om det?

Deres koncept har da ændret sig en del fra "luxus" GB med kondom til sex inkl. anal uden kondom til discountpris. Men jeg håber da at hun gør det af egen fri vilje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
Den Lange skrev, for 11 minutter siden:

Mon ikke der findes nogle hoteller i det område der ikke bekymrer sig om det?

Deres koncept har da ændret sig en del fra "luxus" GB med kondom til sex inkl. anal uden kondom til discountpris. Men jeg håber da at hun gør det af egen fri vilje.

Ja præcis min tanke. Lidt langt fra konceptet med smukke og sexede Anna på 19 som gjorde det som en del af et SM spil osv. Til nu med en Østeuropæer på hotel på Vesterbro ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...