Hop til indhold
Gæst

Duo hos DaisyClub * * * * * *

Recommended Posts

Gæst

Jeg bestilte til hos DaisyClub til 45 min med Iwa og Sashimi, pga de gode anmeldelser herinde - det fortryder jeg bestemt ikke

https://daisyclub.dk/pigerne

Jeg er stadig lidt i  tvivl om det netop er dem som er på billederne, men de to piger som jeg mødte havde jeg intet at udsætte på - måske nærmere slutningen af tyverne, men faste slanke velformede og bestemt meget søde og imødekommende

Jeg startede lige med et bad, hvorefter pigerne gjorde det samme - de fysiske rammer var helt ok (ikke luksus men bedre end mange andre steder)

Pigerne var hurtigt ved mig, og startede med frække tungekys og gensidig kælen.... og så gik det ellers bare derud af.... jeg oplevede på intet tidspunkt at blive stoppet i noget (og jeg spurgte ikke om analt)

De var begge om mig hele tiden, og havde et godt øje for den fælles nydelse for os alle tre. Jeg følte oprigtig at der var tale om gensidig nydelse.

Ja, som i andre trekantre blev der skiftet mange kondomer undervejs, men det var ikke akavet, og de holdt på intet tidspunkt igen med hvormange der blev brugt, når jeg skiftede imellem pigerne..... De var sku super frække og villige begge to - og jeg må sige at deres fisser smagte begge super lækkert og rene

En kæmpe fornøjelse i ALLE 45 minutter....  kunne godt ende med en ommer :wink:

og jeg sover bestemt dejligt inat

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

2k, og det var bestemt det værd

Inden jeg ankom syntes jeg at det var i overkanten - men efter den super behandling, trækker jeg den tanke tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steven85 skrev, for 14 minutter siden:

Tilbyder de egentlig superfransk??

Vh

Som udgangspunkt er megafransk med i prisen - men det er ikke sikkert den enkelte pige er til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, den 3/12/2016 at 23:37:

Jeg bestilte til hos DaisyClub til 45 min med Iwa og Sashimi, pga de gode anmeldelser herinde - det fortryder jeg bestemt ikke

Hvor har du set anmeldelser af Iwa?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Uden speciel opfordring eller extra, så var super fransk en naturlig del af legen

Jeg kan ikke lige finde den tråd hvor jeg fandt dem begge anmeldt, men den fandt jeg forleden inden at jeg tog afsted - og specielt Iwa var meget aktiv og SUPER FRÆK

Sashimi har måske nok den vildt lækreste krop jeg længe har oplevet, men måske ikke så vild som Iwa

Del dette indlæg


Link til indlæg
onetimeatbandcamp skrev, for 22 minutter siden:

Are their boobs real?

Scars visible on photos of Iwa ...

iwa-22.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja begge pigerne var helt silikone-frie :-P Jeg er også kun til det naturlige, på det havde de virkelig fået fra fødslen

Og nej der var ingen aktiv lespisk imellem dem - men det havde jeg heller ikke forespurgt på (Det tager jeg i påsken i Pragh :wink: )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...