Hop til indhold
M2M

Hvambabes "Anja"

Recommended Posts

Hej

Var i dag forbi Hvambabes hvor jeg før har haft rigtig gode oplevelser. Det blev dog desværre ikke tilfældet i dag :sad:

http://side6.dk/resultatside/?q=hvambabes

Har nok besøgt stedet 7-10 gange før og billederne plejer at passe (ofte 100 % ægte), eller ihvertfald i det mindste være vellignende.

Pigen eller nærmere kvinden som var der i dag var nok omkring 40 år gammel, ikke særlig høj og lidt for buttet efter min smag. Ikke fed, men bare slet ikke hvad jeg havde forventet ud fra billederne og den beskrivelse man får på telefonsvareren.

Jeg valgte derfor at køre igen og sparede da lige 1000 kr. (minus brændstof og spildt tid) :-D

Kvinden undskyldte med at billederne nok ikke lige var blevet skiftet, men de plejer nu at skifte pige efter søndagsvagten på stedet og der plejer derfor at komme nye billeder om mandagen. (kan godt være at det bare var en dårlig undskyldning).

Synes ikke rigtig at der er nogle lækre/søde piger for tiden i det jyske, eller er det bare mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...