Hop til indhold
22 cm and thick

Odense Livia & Karen - uretfærdigt!

Recommended Posts

Hej gæve svende!

https://annoncelight.dk/showad/203391

Har lige været hos Livia og Karen som så viste sig at hedde Diana og Amanda. Som overskriften antyder var jeg ikke helt tilfreds... Til at starte med gik det meget godt. Ringede på og døren blev åbnet af to virkeligt søge piger. De præsenterede sig pænt ved at give hånd og fortælle deres navn. Det var da også virkelig godt. Men så... MEN SÅ!!! Så bad de mig om at vælge en af dem, og det var sgu svært. For nej hvor var de søde og dejlige på hver sin måde. Jeg svarede at jeg ikke kunne vælge en af dem og lod som om jeg skulle til at gå. De måbede lidt men grinte begge hjerteligt da de forstod "joken" i det.
Endte så med at vælge Diana som er hende med det rødlige hår. Var reelt også hende jeg havde bestemt mig for inden jeg tog hjemme fra.
Jeg valgte 15 min til 600,- 
Jeg lagde mig på sengen og hun satte sig overskrævs på mig med alt tøjet på og begyndte at trække sin lille kjole af. Hun kærtegnede mig lidt og jeg ragede på hende. RIGTIG dejlig fast krop. Da jeg ville åbne hendes BH lænede hun sig ned over mig så jeg fik dem lige ud for munden da BH'en forsvandt. Jeg suttede på dem og legede med dem. Danm vorterne blev hurtigt stive. Hun tog resten af tøjet af og satte sig med fissen lige over mit hovede. Jeg slikkede den lidt hvorefter hun vendte sig og legede med min pik. Men så - øv - kom hun gummi på inden hun begyndte at sutte den. Danm der står altså fransk uden gumme i deres annonce.
Efter at have suttet den godt stiv og jeg havde slikket hende våd - ja, hun blev sgu ægte våd af det - satte hun sig omvendt over skrævs på mig og lod pikken glide ind. Hun red den dejligt og jeg havde udsigt til hende flotte røv. Lidt efter lagde hun sig på ryggen og med mig oven på lagde hun sine ben op på mine skuldre. Det er ellers ikke mange jeg har oplevet der gør det. Pumpede løst og hun stønnede det bedste hun havde lært - er sgu lige ved at tro hun rent faktisk nød det.
Måtte give op og aflevere klatten. Hun trak mig ned til sig og nussede lidt inden det obligatoriske rengøring af pikken begyndte. Vel overstået tog jeg mit tøj på imens hun small-talkede og spurgte om alder, hvad jeg arbejdede med og den slags.
Alt i alt en rigtig god oplevelse med en VIRKELIG sød og engageret pige. Eneste minus var gummi ved fransk, men ville ikke brokke mig da det jo ellers gik rigtigt godt.
Tror helt sikkert billederne er ægte, men nok nogen år gamle. Men hun er stadig en rigtig dejlig fast tøs. 

Hun rejser hjem på mandag, men har i lidt penge der lige skal brændes af synes jeg i skulle aflægge hende et visit. Hun er virkelig pengene værd. Så tag ind og vær god ved hende.

Nå men tak for denne gang. Nu trænger jeg snart til noget:

MAD!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...