Hop til indhold

Recommended Posts

Tænker jeg lige vil give en anbefaling til én times oliemassage med to piger for den nette sum af 500 kr. Jeg har tidligere prøvet Deres massage med én pige som normalt er udmærket så tænkte derfor om to piger så er dobbelt så godt.

Just hjemkommen kan jeg afsløre, at det er dobbelt så godt med fire hænder der giver massage. Men som altid skal man kun tage den mønt med, som man vil bruge på de efterfølgende ydelser da fristelsen jo også er dobbelt så stor.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom der regelmæssigt for et par år siden og var okay glad for det. Pigerne kunne dog ikke holde deres kæft med det og det rygtedes i Thai kredse så det kom min kæreste for øre. Det er ikke altid studenterhuen der trykker hos Thai pigerne. Butikken har dog skiftet ejer et par gange siden tror jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Brutus

Jep ... Jeg lod mig desværre friste til den store tur i går men den del var ikke pengene værd ..... men det er jo netop risikoen når man har mønter i lommen og den rationelle tankekraft er sat ud af spil..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...